ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

8 خبر از اوکراین

که در غرب منتشر نشده

(این عکسی است که رسانه های غرب از پناهگاه "آزوفستا" منتشر کرده و آن را سنگر مقاومت اعلام کرده بودند.)

 
 
 
 
 

 

(این عکسی است که رسانه های غرب از پناهگاه "آزوفستا" منتشر کرده و آن را سنگر مقاومت اعلام کرده بودند.)

1- برای چند روز رفتم اسلو (نروژ). از توالت فرودگاه اسلو تا خیابانها، ساختمانها، هتل ها، رادیو و تلویزیون ...تا برگشت به توالت فرودگاه تابلوهای حمایت از اوکرائین  نصب شده.

2- آمریکا و انگلیس مایلند که ارتش روسیه کارخانه آزوف استال را بزند. به دو دلیل. اول نابودی سربازان انگلیسی، آمریکایی و لهستانی که در این مکان هستند تا بدست روس ها نیفتند و زبان بکشایند و دوم تبلیغات علیه روسیه راه بیاندازند که مردم بی گناه را ارتش روسیه کشت!

3- یک خبرنگار آمریکایی (اصالتا از شیلی) در اوکرائین ربوده شده است. او بدرستی گزارش می داد که در اوکرائین زلنسکی و فاشیست ها چه می کنند.

4- سربازان اوکرائینی اعتراض کرده اند که دو ماه حقوق نگرفته اند و می گویند که میلیونها دلار که از خارج فرستاده میشوند کجا؟

5- یکی از افسران انگلیسی از پناهگاه "آزوفستا" در ماریاپل بیرون آمده و خود را تسلیم کرد. او گفت که غذا و مهمات تمام شده و او خواسته زنده بماند و به خانواده خود در انگلستان بپیوندد.  او گفته که نزدیک به ۴۰۰ نظامی خارجی در پناهگاه آزوفستال وجود دارند.

6- یکی از افسران ارشد ارتش فاشیستی "آزوف" از پناهگاه مجتمع فولاد "آزوفستال" پیام فرستاده که خواهان راه حل سیاسی و صلح است زیرا صلح بهتر از میدان جنگ است. او از دیپلمات های خارجی تقاضای کمک کرده است. گفته می شود که نظامی ها بتدریج از این پناهگاه دارند خارج می شوند. برخی از آنها در لباس زنانه و با در آوردن لباس نظامی از پناهگاه خارج می شوند و خود را مردم عادی و به گروگان گرفته شده معرفی می کنند، اما ارتش روسیه هویت آنها را بدقت بررسی می کنند و آنهائی را که بدن های خالی کوبی شده با آرم های فاشیستی دارند و یا کبودی حمل سلاح بر شانه هایشان باقی است از مردم عادی جدا کرده و بعنوان اسیر جنگی به روسیه منتقل می کنند. مرزبانان یکی از این نظامی های فاشیست را توانسته بود تحت عنوان فرد غیر نظامی و گروگان گرفته شده آزاد شده و خود را به کریمه برساند، در مرز کریمه بازداشت شد. گویا شمار نظامی هائی که از پناهگاه خارج شده اند و خود را داوطلبانه تسلیم کرده اند به 134 نظامی میرسد.

7- در روسیه لیستی از کارمندان امریکائی، انگلیسی و برخی کشورهای دیگر اروپائی که در آزمایشگاههای بیولوژیک اوکراین کار می کردند تهیه شده است.

8- بدستور زلنسکی حقوق بازنشستگاه شهر خرسون به آن دلیل که این شهر پس از رفراندوم اعلام خود مختاری و استقلال کرده قطع کرد. بلافاصله پس از اعلام این تصمیم، روسیه پرداخت حقوق بازنشستگاه خرسون را قبول و اجرا کرد. زلنسکی با تصمیمی که گرفت عملا قبول کرد که خرسون از اوکراین جدا شده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  اول مه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: