ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سالروز پیروزی بر فاشیسم در جمهوری بلاروس

 
 
 

 

 

سالروز پیروزی ارتش سرخ اتحاد جماهیر شوروی بر فاشیسم در شهر های جمهوری بلاروس نیز با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد. همکار پیک نت در بلاروس گزارش داد: در شهر مینسک این مراسم از میدان لنین از طریق خیابان استقلال تا میدان پیروزی این شهر ادامه داشت. جمعیت از اقشار مختلف مردم با در دست داشتن عکس های قهرمانان جنگ از خیابان های اطراف به سمت میدان پیروزی سرازیر شدند. در پایان مراسم الکساندر لوکاشنکو در همین میدان خطاب به جمعیت گفت:

من از قهرمانی های مردم اتحاد شوروی سپاسگزاری می کنم و خطاب به مردم اروپا و آمریکا می گویم: شرایط امروز جهان چنان است که ضرورت دارد با فشار بر دولت های خود از قربانی شدن مردم جای جای جهان توسط فاشیست ها جلو گیری کنید.  شما وظیفه دارید از ریختن خون و اشک مردم بی دفاع جلو گیری کنید. رهبران غربی به دستور آمریکا جهان را به لبه پرتگاه جنگ خانمان سوز رسانده اند. غربی ها با ایجاد تحریم های همه جانبه علیه برخی کشورها از آن جمله روسیه و بلاروس خواهان خفه کردن همه ماها هستند. کاری که نه جنبه حقوقی دارد و نه انسانی.

حکومت های غربی پس از سقوط اتحاد شوروی چندین کشور عضو سازمان های جهانی را با لشکر کشی ویران کردند و در ادامه آن می خواستند روسیه و بلاروس و اوکراین و... را زیر سیطره خود درآورند اما آتش افروزان  قهرمانی های مردم ما را در جنگ جهانی دوم فراموش کرده اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۰ مه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: