ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۴ فروردین ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گزارش دریافتی از بلاروس

آیا در ارتش اوکراین

یک کودتا کشف شده است؟

 
 
 

 

 

1- به گزارش تلویزیون 24 ساعته روسیه، واتیکان به نخستین کشوری تبدیل شد که گاز روسیه را به روبل خرید. واتیکان در نخستین روز ماه جدید "اپریل" پول خود برای خرید گاز از روسیه را به "روبل" پرداخت کرد. پاپ رهبر کاتولیک های جهان تاکنون چند بار درخواست زلنسکی برای سفر به واتیکان را به بهانه های مختلف رد کرده است.

2- ارتش روسیه در شهرهای اوکراین به کتاب های درسی دست یافته اند که در آنها تبلیغات فاشیستی می شده است. حدود 300 کتاب دراین زمینه بدست آمده که تحت بررسی است. دراین کتابها دانش آموزان علیه روسها تبلیغ می شده اند.

3- در روزهائی که مراسم روزه مسیحیان تا عید پاک برگزار می شود فاشیست ها به یک کلیسا حمله کرده و کشیش این کلیسا را به این دلیل که در مراسم مذهبی خود علیه روسیه سخن نگفته با خود بردند. نماز گزاران تلاش کردند تا مانع بردن این کشیش شوند اما براثر تهدید به شلیک گلوله از سر راه آنها کنار رفتند. تلویزیون روسیه اعلام کرد که به محل انتقال این کشیش دست یافته اند و اطلاع دارند که حال او خوب است.

4- در یک منطقه، فاشیست ها به یک کنیسه یهودیان حمله کردند. این حمله با صحنه سازی انجام شد که فیلم آن توسط پهپادهای گشتی روسیه گرفته شد. فاشیست ها با یک اتوبوس مخصوص دانش آموزان خود را به این کنیسه رساندند و سپس از آن خارج شده و به کنیسه حمله کردند. هدف از این حمله آن بود که حمله را به ارتش روسیه منتسب کرده و موجب اعتراض اسرائیل شوند. در حوالی این کنیسه شماری مدرسه قرار دارد و با توجه به همین مسئله فاشیست ها از اتوبوس مدرسه استفاده کردند زیرا روسیه اعلام کرده است که مدارس و اتوبوس های آن اهداف نظامی نیستند و نباید به آنها شلیک شود. فیلمی که از طریق پهپاد از صحنه این تهاجم تهیه شده است از تلویزیون روسیه پخش شد.

5- تلویزیون روسیه فیلم دو نفر از سربازان آزوف را به نمایش گذاشت که در شکنجه و تیراندازی به پاهای چند سرباز دستگیر شده روس نقش داشتند. صحنه هائی از فیلم این تیراندازی در شبکه مجازی منتشر شده بود. قرار است دو متهم دستگیر شده که نام و مشخصات و عکس های آنها از تلویزیون پخش شد برای محاکمه  تحویل دادگاه شوند.

6- امریکا که بشدت نیازمند کشت بهاری ذرت و گندم است، به این بهانه که کود شیمیائی در لیست دارو است و مشمول تحریم نمی شود، آن را از لیست تحریم خارج کرد. این درحالی است همین تحریم را به کشورهای اروپائی تحمیل کرده است.

7- دولت اوکراین اعلام کرد که دو ژنرال ارتش اوکراین باتهام ارتباط با روسیه دستگیر شدند. درباره نوع ارتباط و درجه و موقعیت این دو ژنرال ارتش اوکراین اطلاعاتی منتشر نشده اما این دستگیری نشان میدهد که در ارتش اوکراین نارضائی وجود دارد و ممکن است این دو ژنرال بدلیل نقش داشتن در یک کودتا و یا طرح یک کودتا علیه دولت زلنسکی دستگیر و یا برکنار شده باشند. سیستم اطلاعاتی ارتش و دولت اوکراین کاملا در اختیار سازمان های اطلاعاتی انگلستان است و اگر کودتائی کشف شده باشد، کاشف این کودتا همین دستگاه های اطلاعاتی انگلستان بوده است. همچنین دولت اوکراین رسما اعلام کرد که شهر "اوسیوم" در نزدیکی "کیف" کاملا از دست ارتش اوکراین خارج شده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: