ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۰ فروردین ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنگوی کاخ کرملین:

روسیه با ورود به اوکراین

از یک جنگ اتمی جلوگیری کرد!

 
 
 
 
 

 

پسکوف سخنگوی کاخ کرملین به مارک آستین در اسکای نیوز:

«ما تکذیب می کنیم که ارتش روسیه در بوچا دست به جنایت زده باشد. ما روزهای دروغ  پشت دروغ را سپری می کنیم. روسیه واقعا علاقمند است که تحقیقات واقعاً مستقل و عینی درباره همه جنایاتی که می گویند در "بوچا" شده  انجام شود.

یکی از اهداف عملیات روسیه در اوکراین جلوگیری از درگیری بزرگتری بود که می توانست به جنگ هسته ای تبدیل شود. اگر اوکراین به ناتو می پیوست و سپس سعی می کرد کریمه را از طریق ابزار نظامی تصرف کند، اعضای ناتو که دارای تسلیحات هسته‌ای هستند باید از آن دفاع می کردند و این یعنی یک جنگ جهانی هسته ای. اوکراین از سال 2014 تبدیل به کانون مرکزی " ضد روسیه" شده است. ما شاهدیم که ناتو از حالت یک بلوک صرفا نظامی- دفاعی فاصله گرفته و تبدیل به یک اتحاد نظامی مهاجم شده است. این بلوک برای رویارویی طراحی شده و هدف اصلی آن مقابله با کشور روسیه است.

در بخش دیگری از این مصاحبه پسکوف گفت:

نیروهای روسیه به اهداف خود در اوکراین خواهند رسید و مسکو امیدوار است عملیات نظامی در آینده نزدیک و احتمالاً «در روزهای آینده» پایان یابد. یا نیروهای روسی با دستیابی به اهداف نظامی خود به آن پایان خواهند داد یا مسکو و کی یف از طریق مذاکره به توافق خواهند رسید.

چشم انداز یک توافق صلح تا حد زیادی به "ثبات" موضع اوکراین و تمایل این کشور برای موافقت با شرایط روسیه بستگی دارد. بجای اتهام جعلی علیه روسیه، مسئولان جنایات علیه غیرنظامیان در دونباس (شرق اوکراین) باید محاکمه شوند.

اسکای نیوز می افزاید:

روسیه اکنون از اوکراین خواسته که رسماً خود را یک کشور بی طرف معرفی کند که هرگز به بلوک نظامی ناتو به رهبری ایالات متحده نخواهد پیوست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۹ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: