ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۴ فروردین ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 24 فروردین

پوتین و لوکاشنکو  در کنفرانس مشترک خبری  

نیروهای ویژه انگلستان

کشتار "بوچا" را انجام دادند!

ریا نووستی- نعمت بوستانی

 
 

 

 

رئیس جمهور بلاروس، بمناسبت 61 مین سالگرد عزیمت یوری گاگارین به فضا، وارد مسکو شد و به همراه پوتین رئیس جمهور روسیه از مراکز فضائی این کشور دیدن کرد.

پس از دیدار از مناطق مختلف مرکز فضانوردی روسیه، هر دو رئیس جمهور در یک کنفرانس خبری  شرکت کردند که تقریباً سه ساعت بطول انجامید. پوتین در ابتدای این کنفرانس به اهمیت این روز سخن گفت و یادآور شد، ما با حفظ این دستآورد بشری باقی‌مانده از زمان اتحاد شوروی، همچنان پیشگامی خود را در امر فضا حفظ کرده ایم.

در فرازی دیگر پوتین اشاره کرد، روسیه و بلاروس برنامه‌های مشترکی در حفظ و افزایش همکاری در زمینه تحقیقات فضایی مشترک دارند، ضمن اینکه قرار است متخصصان بلاروس، در زیر ساخت های فضایی واستوک مشارکت کرده و سال آینده فضانوردان بلاروس از این مرکز به فضا بروند...

رئیس جمهور روسیه خاطر نشان کرد، من وضعیت اوکراین را بطور دقیق و همه جانبه برای رهبر بلاروس توضیح دادم. ما باید باندرا و نئو نازی ها را در اوکراین بطور کامل سرکوب بکنیم. برنامه‌های ما  قدم به قدم و طبق برنامه با موفقیت در حال اجرا است. جا دارد از همه نیروهای نظامی روسیه اعم از سربازان و افسران که قهرمانانه عملیات را پی گرفته اند سپاسگزاری کنم.

 لوکاشنکو نیز یادآوری کرد چنانچه روسیه در عملیات ویژه نظامی در اوکراین تأخیر می‌کرد، ضربه کوبنده ای از جانب اوکراین و پشتیبانان غربی آن دریافت می کرد. آنچه در بوچا، تحت عنوان «کشتار نظامیان روس» عنوان شد، بریتانیا با زدن نعل وارونه این عملیات را با نیروهای ویژه خود انجام داد تا با تبلیغات کر کننده روس ها را جنایتکار معرفی کند. ما اطمینان داریم که روسیه می‌توانست و می‌تواند تا هر چه سریع تر عملیات نظامی خود را به سر انجام برساند اما مسله اساسی آسیب ندیدن مردم غیر نظامی است که فاشیست ها آنها را سپر خود کرده اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۳ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: