سخنان مدیر سیاست هسته ای ناتو

شرق و غرب در جهت

یک جنگ اتمی پیش می روند!

 

کنفرانس خبری پوتین

نظم بین المللی تک قطبی

درحال فروپاشی است!

(پیک هفته ۱۰۹)  ۲۷ فروردین  ماه ۱۴۰۱ - ۱۶ آوریل ۲۰۲۲

 pyknet100@gmail.com


۲۴-۲۷ فروردین

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۲۴-۲۷ فروردین

رویدادهای منطقه

 و جهان


۲۴-۲۷ فروردین

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۲۴-۲۷ فروردین

منتخب اخبار
شهرستان ها


۲۴-۲۷ فروردین

منتخب اخبار ورزشی


۲۴-۲۷ فروردین

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 27 فروردین

هزاران فاشیست اوکراین

درتله،عمیق‌ترین پناهگاه

https://www.youtube.com/watch?v=M8TfWSBmzTg

مصاحبه‌گر رادیو جنوب فرانسه با کلنل "ژاک باو" عضو سابق اطلاعات استراتژیک سوئیس و افسر سابق ناتو درباره آخرین اوضاع در ماریوپل مصاحبه ای کرده که ابتداء خلاصه آن را می نویسیم و سپس توصیه می کنیم که متن مصاحبه را خود گوش کنید. در این مصاحبه شما با اهمیت استراتژیک شهربندری ماریاپل که اکنون دیگر تقریبا بطور کامل از چنگ ارتش اوکرائین و گردان های فاشیست خارج شده آشنا می شوید. از جمله ژاک باو در این مصاحبه می گوید:

قوای روسیه و جمهوری دنتسک ماریاپل را بدست گرفته اند. در انجا منطقه ای هست بنام "ازوفاستال" که یک مجتمع عظیم صنعتی است که در زمان شوروی از سال 1920 بتدریج ساخته شد. برخی می گویند بزرگترین مجتمع صنعتی جهان است که مدرنیزه شده و همچنان کار می کند. تانک های شوروی زمان جنگ در اینجا تولید می شد. در زیر این مجتمع راهروها و کانال های عظیمی وجود دارد بطول 24 کیلومتر که سه تا چهار هزار نیروی گردان "آزوف" در آنجا مستقر شده بودند. از پایان ماه مارس چندین تلاش برای خارج ساختن افرادی که در این مجمتع محاصره شده اند انجام شد. روس ها می گویند که توانسته اند پیام های رد و بدل شده در آنجا را ردگیری کنند که به شش زبان اروپایی است. اینکه اینها افسران ناتو هستند یا مزدوران اعزامی معلوم نیست. روسیه تاکنون توضیحی درباره کسانی که در این محل در محاصره قرار گرفتند نمی دهند. گفته می شود حدود 53 افسر فرانسوی و 37 افغان در آنجا هستند. افغان هایی که برای امریکا کار می کردند و همراه نیروهای امریکایی از کابل خارج شدند و سپس به اوکراین اعزام شده اند. همچنین اسلامگراهایی که از ادلب سوریه آمده اند. گویا در جریان نبردها در "نیکلایف" شماری از افسران دارای ملیت خارجی از آنجا به سمت این مجتمع عقب نشینی کردند به این امید که از طریق دریا فرار کنند. از پنج هلیکوپتر که برای نجات آنها فرستاده شده بود یکی در دریا سرنگون شد که اجساد سرنشینان آن کشف نشده. چهار تای دیگر بر روی زمین سقوط کردند که روس ها هویت سرنشینان را دارند ولی تاکنون اعلام نکرده اند.

شایعاتی وجود دارد که غیر از افسران فرانسوی، تعدادی از افسران آلمانی هم در همین پناهگاه عظیم در محاصره هستند. با اینحال فرستادن هلیکوپتر برای فراری دادن شماری از آنها نشانه ای بر این هست که افراد احتمالا پر اهمیتی در آنجا مخفی شده اند.

از نظر نتیجه جنگ، الان روس ها دارند به اهداف عملیاتی خود می رسند، زیرا اگر این سه هزار نیروی آزف دستگیر یا کشته شوند آن نازی زدایی که از آن سخن می گویند تقریبا انجام شده است. عمده ارتش اوکراین هم در دنباس در محاصره است که در چند هفته آینده تکلیف آنها هم روشن خواهد شد و به این ترتیب بخشی از هدف غیرنظامی شدن اوکراین هم انجام خواهد شد.

اینکه امریکایی ها طرفدار ادامه جنگ در اوکراین هستند روشن است و رسما هم این را بصورت کتبی گفته اند. هرگاه که اوکراینی ها خواسته اند مذاکره کنند اتحادیه اروپا به میدان آمده و مذاکرات را بر هم زده است. این شاید از بی خردی رهبران اروپا باشد.


بیانیه رهبر حزب کمونیست فدراسیون روسیه

اوکراین به مرکز جهانی

نئونازیسم تبدیل شده است


رسانه های غرب می خواهند

از زلنسکی "چه گورا" بسازند!

امپراطوری دروغ (رسانه های غرب) از زلنسکی یک قهرمان ساخته اند. به او توصیه کرده اند ریشش را نتراشد و لباس نظامی بپوشد تا بلکه یک چه گورای تازه از او ساخته شود. این در حالی است که او بیش از یک هنرپیشه تلویزیونی برای شوهای خنده دار نیست و کارشناسان انگلیسی و امریکائی اداره اش می کنند و حرف در دهانش می گذارند. دو مصاحبه را از او منتشر می کنیم که گویا همین برداشت بالاست:

1- مصاحبه فاکس نیوز با زلنسکی که وی در پاسخ خبرنگار که از او می پرسد: "من می خواهم چیزی را روشن کنم. در مورد گردان آزوف، گردان نازی که به عنوان شبه نظامی در کشور شما خدمت می کند. گزارش هایی از جنایات آنها وجود دارد. آمریکایی ها در مورد این گردان، در مورد این گزارش ها چه چیزی باید بدانند؟"

 زلنسکی: «آزوف یکی از چندین گردان است.  آنها همانی هستند که هستند.  آنها از کشور ما محافظت می کنند.»

2- مصاحبه دوم نشاندهنده اعتیاد زلنسکی به کوکائین است. متن روسی این مصاحبه عینا از روسی به فارسی برگردانده  شده است. این مصاحبه نشان میدهد که زلنسکی چه پیش از ریاست جمهور شدن و چه پس از آن نه تنها "کوکائین" مصرف می کرده و می کند بلکه در مصرف آن زیاد روی هم می کند... بشنوید!


آغاز مقابله "بریکس" با دلار


سرمقاله راه توده 829

ضرورت انتشار

یک روزنامه "چپ" در ایران


خبرگزاری « ریانووستی »

یکصد میلیون اروپایی

بدون برق خواهند ماند


عنوان اول پیک نت 24 فروردین

پوتین و لوکاشنکو  در کنفرانس مشترک خبری  

نیروهای ویژه انگلستان

کشتار"بوچا" را انجام دادند!

ریا نووستی- نعمت بوستانی


مصاحبه با رهبر جمهوری دونتسک در دنباس

پیش از ورود ارتش روسیه به اوکراین

امریکا وانگلیس از سال 2014

آماده جنگ با روسیه می شدند

یونگه ولت - ترجمه عسگرداوودی


نشریه "پولیتیکو":

روسیه روی پل پیروزی

در جنگ اوکراین است!


مصاحبه تلویزیونی لاوروف

غربی ها، با خشم و جنون

علیه روسیه بسیج شده اند!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

با نزدیک به 6 هزار خواننده، عنوان اول پیک نت روز چهارشنبه روی تلگرام این روزنت بیشترین خواننده را داشت. در فیسبوک پیک نت، بیشترین خواننده را سرمقاله نشریه راه توده داشت. همین سرمقاله روی 10 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.
آدرس فیسبوک پیک نت
https://www.facebook.com/

pyknet1357/


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران