ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول اسفند ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیمیتری مدودف:

جنگ با روسیه

به جنگ اتمی ختم خواهد شد!

 
 
 
 
 

 

"دیمیتری مدودف"، معاون رئیس شورای امنیت و رئیس جمهور سابق روسیه با انتشار پستی در کانال تلگرام خود هشدار داد: مسکو در صورت حمله اتمی به روسیه علاوه بر کی‌یف، شهرهای برلین، لندن، واشنگتن و چند نقطه دیگر را که در فهرست اهداف تسلیحات سه گانه هسته‌ای خود تعیین کرده، حمله خواهد کرد.

مدودف اضافه کرد:

«مدتها پیش مطلبی در کانال تلگرامی خود نوشتم با این عنوان که امکان شکست یک قدرت هسته‌ای در جنگ وجود ندارد. درجنگ‌هایی تاریخی مردم از سرزمین پدری خود دفاع می‌کنند. اینکه شما از سرزمین خودتان، مردم خودتان و ارزش های خودتان دفاع کنید. در این نوع جنگ‌ها قدرت‌های هسته‌ای هرگز از هیچکس شکست نمی‌خورند. چرا امروز این مسائل را مطرح می کنم؟ به این دلیل  که فکر می کنم همه حرفهای امثال پیستوریوس (وزیر دفاع آلمان) و شاپس (وزیر دفاع انگلیس) را شینده اند که گفته اند دنیا نمی‌تواند از پس پیروزی روسیه در جنگ متعارف بر آید.

این حرف درست است که با جنگ نمی توان بر روسیه غلبه کرد، اما هم ما و هم آنها می دانند که در یک جنگ هسته‌ای نتیجه وحشتناک‌تر از آنست که تصور می کنند.

آنها تصور نکنند که فرماندهی عالی نیروهای مسلح فدراسیون روسیه برای اتخاذ تصمیمات دشوار دستش خواهد لرزید.

آنها باید بدانند که تلاش‌ها برای بازگرداندن روسیه به مرزهای سال ۱۹۹۱ ممکن نیست و چنین تلاش و تصوری منجر به یک جنگ جهانی بین ما و غرب خواهد شد و سرانجام آن می تواند به استفاده از زرادخانه استراتژیک کشور شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۰ فوریه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: