ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

همآهنگی غربگرایان داخلی با رسانه های غرب

چه کسانی نیازمند

مرگ "ناوالنی" در زندان بودند

 
 
 

 

 

مرگ "ناوالنی" که غرب از او جانشین پوتین ساخته بود، در زندان و بر اثر سکته قلبی درگذشت. مثل هر فرد دیگری که می تواند در خانه اش هم سکته کند و بمیرد. البته این فرض اول است، فرض دوم چیز دیگری است که در ادامه می خوانید.

ناوالنی باتهام اختلاس مالی محاکمه و به زندان محکوم شده بود. ده سال پیش غرب روی او بعنوان یک جنگ روانی علیه پوتین سرمایه گذاری کرده بود. مدتی در آلمان تحت درمان بود و پس از آن که به روسیه بازگشت بازداشت و محاکمه و محکوم به زندان شد.

رسانه های غرب و حتی رهبران کشورهای امریکا و اروپا، بویژه سران ناتو، چنان همآهنگ و بی فوت وقت وارد میدان شده و مرگ او را یک قتل سیاسی و آن هم بدستور پوتین معرفی کردند که این شک را موجب می شود که نکند عوامل نفوذی خود آنها در روسیه این مرگ را ترتیب دادند؟

روسیه و شخص پوتین کوچکترین نیازی به قتل ناوالنی نداشتند، چرا که سه ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری روسیه برگزار می شود و حتی غربی ها نیز از طریق موسسات نظرسنجی خود میدانند که بالای ۸۰ درصد مردم روسیه از پوتین حمایت می کنند و او برنده قطعی انتخابات است. آنها که به این قتل برای یک جنجال تبلیغاتی نیاز داشتند رهبران ناتو بودند که زیر فشار شکست های پیاپی در اوکراین هستند و ضمناً مصاحبه پوتین با کارلسون یک پتک محکم بود بر تمام سیستم تبلیغاتی غرب که از روسیه یک متجاوز و از پوتین یک قاتل ساخته بودند. آنها بودند که زیر ضربه قرار گرفته و دنبال یک سوژه تبلیغاتی برای شکست در اوکراین و خنثی سازی مصاحبه کارلسون با پوتین بودند.

حتی رسانه های غربی نیز اذعان دارند که ناوالنی حتی دو درصد هم در روسیه طرفدار ندارد، چه رسد به اینکه بخواهد رقیب سیاسی پوتین باشد و حذفش ضرورت داشته باشد.

نکته بسیار قابل توجه همآهنگی کامل رسانه های داخل کشور از نوع سحام نیوز و خبرآنلاین که هیستری روسیه ستیزی دارند و یادداشت نویسان غربگرا و روسیه ستیزی روزنامه هائی از نوع اعتماد مانند زیدآبادی است که بلافاصله سیم خود را انداختند روی سیم رسانه های امریکائی و اروپائی و مرگ ناوالنی را قتل و متهم آن را پوتین تبلیغ کردند. در این جماعت کوچکترین دغدغه ملی و میهنی نمی توان سراغ گرفت. اینها اگر شرایطش فراهم شود برای امریکا فرش قرمز در ایران پهن می کنند، البته غافل از آنکه آن فرش فقط به رنگ خون نخواهد بود، بلکه به خون آغشته خواهد بود.

 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۸ فوریه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: