ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

الکس جونز روزنامه نگار سرشناس امریکائی

ناوالنی میتواند قربانی

نیاز غرب به تبلیغ علیه روسیه شده باشد

ترجمه بهمن دوستدار

 
 
 

 

 

"الکس جونز" یکی از روزنامه‌نگاران ورزیده و  مورد وثوق آمریکایی است که در پی هر رویداد مهمی نظرات خود را یا بصورت مستقیم و یا در مصاحبه با رسانه های دیگری اعلام می کند. درباره مرگ ناوالنی در زندان نیز که بلافاصله در رسانه های غربی به یک جنجال جنگ تبلیغاتی علیه پوتین  تبدیل شد او گفت:

«بیایید انگیزه این چنین اتهامی را بررسی کنیم. چرا پوتین باید این کار را انجام دهد، در حالی که او در جنگ اوکراین در حال پیروزی است. مصاحبه ای مهم و تاریخی با تاکر کارلسون انجام داده که دهها میلیون بییننده در امریکا داشته.  او برای انتخابات ریاست جمهوری در موقعیتی ممتاز قرار دارد. گفته می شود ۸۰ در صد مردم روسیه به او رای خواهند داد.

حالا باید از خود سئوال کرد که چرا فردی در چنین موقعیتی دستور قتل یک زندانی را بدهد. این قتل چه دستاوردی برای او می تواند داشته باشد؟

البته این قتل از نگاه تبلیغاتی دستآوردی برای بایدن، ناتو و تمام جهان غرب دارد.

باید در نظر داشت که در روسیه هم مانند امریکا و اروپا و هر کشور دیگری گروه هائی هستند که ممکن است در ازای دریافت پول دست به هر کاری بزنند. از جمله برای مسموم کردن [ناوالنی]  تا سفارش دهندگان این اقدام بتوانند از نتیجه آن یک حربه تبلیغاتی بسازند. حتی در ارتباط با جنگ اوکراین. این دلیل آخر همان چیزی است که بایدن در سخنرانی امروز خود گفت. او گفت که «باید بودجه اوکراین را اکنون به یاد الکسی ناوالنی و برای اوکراین تصویب کنیم.»

 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۸ فوریه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: