ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۸ آذر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با حضور در وزارت خارجه

فرماندهان نظامی ایران

از آمادگی جنگی خبر دادند!

 
 
 

 

 

همزمان با سفر ناگهانی پوتین به امارات متحده و عربستان سعودی، اخباری در ایران منتشر شده که حکایت از پیش بینی های جنگی است. ما سعی می کنیم این اخبار را بدلیل اهمیتی که دارند، مرتبط با هم منتشر کنیم.

پیش از اعلام سفر ابراهیم رئیسی به مسکو که ظاهرا این سفر هم ناگهانی بود، فرمانده کل سپاه به وزارت خارجه رفته و پس از گفتگوئی غیر علنی با وزیر امور خارجه دولت، در یک سخنرانی که دیپلمات های وزارت خارجه نیز حضورداشتند گفت:

هیچ نگرانی از جنگ نداریم و نمی ترسیم. رژیم اسرائیل  - صهیونیستی- هم بیش از این که هست قوی تر نخواهد شد. البته در منطقه و در پیرامون ما ظرفیت بروز جنگ بالاست. بهرحال ما از جنگ نمی ترسیم. اگر ناوشکن آمریکایی نزدیک نفتکش های ما بشود، به سراغش می رویم.

پس از سخنرانی فرمانده کل سپاه، فرمانده نیروی دریایی گفت: ما ائتلاف‌های منطقه‌ای را در دریا تشکیل داده‌ایم و بزودی رزمایش‌ بزرگ دریایی را به صورت مرکب و با حضور سایر کشورها در سواحل جنوبی با شرکت ناوشکن و زیردریائی های ایران برگزار خواهیم کرد.

متعاقب دو سخنرانی فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی دریایی، فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز گفت: متعاقب دستور مهم فرمانده کل قوا به نیروهای مسلح توان با استقرار گروه پهپادی و یگان موشکی نیروی زمینی ارتش در مرز خراسان جنوبی مستقر شد. این نیروها در کنار مرزبانی، مسئول حفاظت از امنیت  مرزها هستند و من شخصا از مناطق مرزی منطقه بازدید کردم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۹ دسامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: