ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۸ آذر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پرسش و پاسخ سخنگوی دولت

در جمع دانشجویان عدالتخواه امیرکبیر 
 
 

 

 

فیلم و خبر عروسی یک پسر ایرانی با یک دختر لبنانی در نیاوران تهران و کیک ۲ تنی و یک میلیارد تومانی این عروسی، که در فضای مجازی منتشر شده، همزمان شد با رفتن سخنگوی دولت "بهادری جهرمی" به دانشگاه صنعتی امیرکبیر و برگزاری یک جلسه پرسش و پاسخ. در این جلسه سخنگوی بسیج دانشجوئی منتسب به دانشجویان عدالتخواه، خطاب به سخنگوی دولت گفت:

"هر جا دین و اسلام هست و عدالت اجتماعی نیست بدانید اسلامشان قلابی است. تا مسئله‌ تقسیم عادلانه و برادرانه امکانات زندگی بر همه‌ی مردم و امکانات کار بر همه‌ی مردم حل نشود سایر مسائل ما حل شدنی نیست.

آقای سخنگو، کارگران جامعه قشر پابرهنگان‌اند؛ اگر آن‌ها اعتراض کنند دیگر نمی‌شود به این راحتی‌ها با آن‌ها تعامل کرد! شما بفرمایید چگونه دانش‌آموزی که با ناعدالتی محض توان حضور در دانشگاه‌های برتر کشور را ندارد می‌تواند در آینده بلندگوی آرمان انقلاب شود؟

ورودی دانشگاه‌ها دیگر دهک‌بندی شده است، دانشگاه برتر دهک بالاتر! این دانشگاه‌ها چطور می‌توانند دانشجویانی تربیت کنند که موذن جامعه باشند؟ آن‌هم زمانی که خود از فیلتر پولی دانشگاه عبور کرده‌اند! بسیج دانشجویی از دولت توقع آرمانخواهی دارد!"


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۹ دسامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: