ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۸ آذر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با پیشنهاد قهرمانان روسیه

پوتین قبول کرد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود

راشا تودی- ترجمه: نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

پوتین، رئیس جمهور روسیه، عزم خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور اعلام کرد. وی درجریان مراسم اهدای مدال افتخار به قهرمانان روسیه، به پرسش فرمانده گردان اسپارتا که به نمایندگی از مردم دونباس از وی خواست تا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ شرکت کند، گفت:
من در دوران اخیر به این مسئله بارها فکر کردم و امروز به این نتیجه رسیده ام که راهی جز آنچه شما پیشنهاد می کنید ندارم.

فرمانده گردان اسپارتا که "آرتیوم ژوگا" نام دارد، پس از شنیدن این پاسخ پوتین، در گفتگو با خبرنگاران گفت: من از طرف ساکنان مناطق جدید فدراسیون روسیه،(شرق اوکراین) پرسنل نظامی و دوستانم از پوتین خواستم تا در انتخابات ریاست شرکت کند که وی پذیرفت. مادران کودکانی که طی سال‌های دشوار زیر گلوله باران های رژیم کیف جان باختند در این دیدار همراه من بودند. همینطور یکی از قهرمانان کار، رئیس یکی از شرکت ها و یک معدنچی از قلمرو ترانس بایکال،. همه ما با این ایده موافق بودیم که باید از ولادیمیر ولادیمیرویچ بخواهیم نامزد انتخابات شود.

سرگئی نوروف، نایب رئیس دومای دولتی روسیه  و  والنتینا ماتوینکو، رئیس شورای فدراسیون روسیه، نیز از تصمیم پوتین ابراز خوشحالی کردند و آن را تضمینی برای حفظ و توسعه روسیه و عدالت اجتماعی دانستند.
شورای فدراسیون روسیه، در یک جلسه عمومی تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری روسیه را ۱۷ مارس ۲۰۲۴ تعیین کرد و از ۲۷ ماه دسامبر کارزار انتخاباتی آغاز خواهد شد. در همین جلسه آماده سازی شرایط برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را به تصویب رساند. احزاب تا ۲۷ دسامبر می‌توانند نامزدهای خود را برای شرکت در انتخابات معرفی کنند. در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، ۵ حزب نامزد مورد نظر خود را معرفی می کنند. از جمله حزب روسیه واحد، حزب کمونیست فدراسیون روسیه، روسیه عادل ، حزب لیبرال دموکرات.

https://russian.rt.com/russia/article/1242874-putin-obschenie-smi-kreml


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۹ دسامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: