ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳ مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنگوی وزارت دفاع:

علیرغم همه تهدیدها

ایران تسلیحات لازم را خواهد خرید!

 
 
 

 

 

امریکا و متحدان اروپائی آن که خود سرگرم صدور تسلیحات در جهان و بویژه اوکراین هستند، می کوشند تا تحریم تسلیحاتی ایران از سوی سازمان ملل را تمدید کنند و بهانه آنها، فعالیت های موشکی و پهپادی ایران است. جمهوری اسلامی نیز، هنوز این جرات را به خود نداده که با صدای بلند در سازمان ملل بگوید: مگر کسی از شما سئوال می کند که چرا سلاح می فروشید و در سراسر جهان جنگ افروزی می کنید؟ که ایران باید برای تولید پهپاد و یا موشک به شماها حساب پس بدهد؟ و از این و یا آن کشور تسلیحات نخرد!

تنها سخن دو پهلوئی که این روزها دراین باره بیان شده و در رسانه ها نیز منعکس شده سخنان سخنگوی وزارت دفاع است که گفته است:

خرید تسلیحات از جانب ایران با رعایت تمامی جوانب انجام می‌شود. در بخش‌ هوایی، موشکی، پهپادی، الکترونیک، راداری و رزم زمینی جمهوری اسلامی ایران جزء کشورهای صاحب فناوری است که در بومی سازی دارای توانمندی‌های راهبردی است. نیازمندی‌های دفاعی در وهله اول از داخل تهیه می‌شود و در صورت نیاز خرید تسلیحات و تجهیزات با برنامه‌ریزی و رعایت تمامی جوانب و نکات قانونی و شرایط حقوقی و بین‌المللی انجام میشود.

اشاره سخنگوی وزارت دفاع به خرید سامانه های ضد هوائی و هواپیمای پیشرفته سوخو 35 روسی است که امریکا می کوشد سد راه این خرید شود.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: