ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳ مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برای خنثی کردن حمله نظامی لهستان

ارتش متحد واگنر و بلاروس

در مرز لهستان مستقر شده اند

 
 
 

 

 

"پریگوژین" فرمانده سابق واگنر که در جمهوری بلاروس مستقر شده، در برابر واحدهای واگنر که به بلاروس رفته و در مرز لهستان مستقر شده اند گفت:

«ما اینبار برای دفاع از بلاروس خواهیم جنگید. لهستان هدف واگنر است. ما به ورشو و سپس شهر «ژشوف» خواهیم رسید زیرا آن را شهری میدانیم که تجهیزات نظامی نیروهای اوکراینی در طول نبرد در شهر کلیدی "آرتیوموفسک" (باخموت) دونباس از آنجا تامین می شد.»

سخنان پریگوژین ناتو را که در اوکراین با شکست روبرو شده، بیمناک کرده است زیرا حدس می زنند که بزودی جبهه جدیدی علیه ناتو، از مرز بلاروس علیه اوکراین باز خواهد شد.

سفر رئیس جمهور بلاروس به روسیه و ملاقات طولانی اش با پوتین در سن پترزبورگ (لنینگراد) ظاهرا نوعی همآهنگی نظامی میان روسیه و بلاروس در همین ارتباط است. این ملاقات و سخنان پریگوژین علیه نقشه غرب، برای اشغال غرب اوکراین از لهستان و نزدیک شدن به به مرزهای روسیه است. در صورت چنین اقدامی، ارتش بلاروس و نیروهای واگنر علیه لهستان وارد عملیات خواهند شد و این همان چیزی است که پریگوژین در سخنرانی خود در برابر واحدهای واگنر در خاک بلاروس و در مرز لهستان بر زبان رانده است.

پوتین و لوکاشنکو رئیس جمهور روسیه، در پایان مذاکرات طولانی خود به میان مردم رفتند که دو فیلم آن را می بینید.

ضمنا توصیه می کنیم که سخنان و گزارش دقیق "رزاق مامون" که یکی از روزنامه نگار افغانستان است را با دقت گوش کنید، بویژه آنها که درک درستی از امروز و فردا ندارند و هنوز نمیدانند جهان به کجا و چرا می رود؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: