ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۴ مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

زیوگانوف:

ضد حمله اوکراین شکست خورده

و توافق با شکست خورده معنا ندارد

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

گنادی زیوگانوف، دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه، روز ۲۵ ژولای در مصاحبه با روزنامه « سوابدنایا پرس» گفت: ضد حمله نیروهای نظامی اوکراین که به طور گسترده در سراسر جهان تبلیغ می شد، شکست خورده است و ما بر صحبت خود در باره پیروزی بی قید و شرط بر گروه نازی- باندرا تاکید می کنیم.

 وی اشاره کرد، ارتش ما طی نبردهای  اخیر ۳۰ درصد دیگر از خودروهای زرهی غربی را که از ابتدای سال به اوکراین فرستاده بود، نا بود کرده و یک سوم تیپ های اوکراینی آموزش دیده در غرب را نیز از بین برد.

رهبر حزب کمونیست، به تصمیم جسورانه کرملین برای فسخ قرارداد غلات نیز اشاره کرد و گفت: نیروهای میهن پرست چپ، مدت‌های طولانی است که بر این امر اصرار دارند، اما دلیل این تصمیم البته حمله مکرر به پل کریمه بود. من مدتها بود که منتظر چنین بیانیه ای از طرف وزارت دفاع  بودم که همه کشتی های موجود در دریای سیاه را که به بنادر اوکراین می روند، می بایست به عنوان حامل های بالقوه محموله های نظامی در نظر گرفته شوند. فکر می‌ کنم پیش از این نیز میشد چنین تصمیماتی اتخاذ کرد و چه بسا که این امر از حمله دوم به پل کریمه پیشگیری می کرد.

امروز ما باید در باره از بین بردن زیرساخت های بندرهای اوکراین توسط نیروهای مسلح روسیه تصمیم بگیریم. زیرا ما میهن پرستان واقعی روسیه، به پیروزی بی قید و شرط بر گروه نازی- باندرا اصرار داریم.
گنادی زیوگانوف، همچنین به توافقات احتمالی در باره وضعیت اوکراین اشاره کرد و گفت، بار دیگر لیبرال های روسیه از همه سوراخ ها بیرون آمده و زمزمه توافق با اوکراین را شروع کرده اند. پرسش اساسی این است: قرارداد ها با چه کسانی باید بسته شود؟ با چه شرایطی؟ چه تضمینی می توانید داشته باشید که فردا آنگلوساکسون ها بندری در نیکولایف را خریداری نکنند، پایگاه نظامی جدیدی در اودسا سازماندهی نکنند؟

۵۰۰ سال است که ما به دریای سیاه و آب های گرم راه یافته ایم و در حال حاضر دو پنجره هم در دریای بالتیک در اختیار داریم (کرونشتات و کالینینگراد). چنانچه در دریای سیاه پیروزی نشویم، دو پنجره (سواستوپل و نواراسیا) را دردریای سیاه  از دست خواهیم داد و  بقیه سواحل در اختیار کشورهای عضو ناتو گذاشته خواهند شد.

در ادامه رهبر حزب کمونیست روسیه تاکید کرد که توافق برای ما و مردم روسیه غیرقابل قبول است. چرا که به سادگی امنیت و استقلال خود را برای سال های آینده از دست خواهیم داد! بنابراین، وظیفه تعیین شده توسط رئیس جمهور یعنی غیر نظامی کردن و غیرنظامی بودن اوکراین، باید به طور کامل انجام شود. این شرط لازم برای بقای تاریخی کشور ماست!

https://www.rline.tv/news/2023-07-25-gennadiy-zyuganov-prokommentiroval-proval-ukrainskogo-kontrnastupleniya-/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: