ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۸ مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مامور سابق ام ۶ انگلستان:

تصورات امریکا برای پیروزی

بر روسیه در اوکراین غلط بود!

ریا نووستی- نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

آلستر کروک، مامور سابق ام ۶.انگلستان در کانال یوتیوب «یودگینفردم» نوشت که ارتش روسیه کذب بودن افسانه شکست ناپذیری قدرت نظامی ایالات متحده را در جریان درگیری مسلحانه در اوکراین کاملا نشان داد.

این کارشناس ادامه می دهد، اسطوره قدر قدرتی آمریکا به طور کامل نابود شده است. شکست سیستم های تسلیحاتی که نوید تغییرات چشمگیر را می داد، شکست تئوری، شکست اقدامات واقعی، فرستادن اوکراینی ها با تانک ها به میادین مین...همگی غیر واقعی بودند.

این متخصص همچنین خاطرنشان کرد که غرب با فکر نکردن به گام‌های بعدی خود در اوکراین، مرتکب اشتباه ‌شد و گزارش‌های مربوط به کمبود مهمات نشانی از عدم درک آنها از آینده است.  آیا کسی فکر کرده است که اگر روس‌ها ما را در درگیری‌های اوکراین شکست بدهند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ چه عواقبی برای کل غرب در پی خواهد داشت؟ روس ها قطعا با اشتیاق زیاد برنامه‌هایی دارند و دست به کار خواهند شد. هر چند ما غرب هستیم و نمی توانیم ببازیم.

ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین در مسیرهای «زاپروژی» و«یوژنی دونتسک»و ...در ۴ ژوئن آغاز شد. رژیم کیف تیپ‌های آموزش دیده ناتو مجهز به فناوری غربی از جمله تانک‌های معروف لئوپارد را به میدان نبرد آورد. همانطور که سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در ۱۱جولای گفت، دشمن در هیچ بخش از جبهه به اهداف خود نرسید و تلفات آنها شامل ۲۶ هزاز سرباز، ۱۲۴۴ تانک و هزاران تجهیزات دیگر، همینطور ۲۱ هواپیما و ۶ هلیکوپتر بود.

 

https://ria.ru/20230728/udar-1886842483.html


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: