ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۷ خرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

زمینه های شورش در امریکا!

 
 
 

 

 

این فیلم ها، که در همین هفته در امریکا گرفته شده، توسط هالیوود، تهیه نشده، بلکه مردم، با تلفن های همراه خود، این فیلم ها را گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده اند.

فیلم اول حمله و غارت در محله ای واقع در "اوکلند" امریکاست. فیلم دوم حمله  و غارتی مشابه از فروشگاهها در "رزویل" کالیفرنیا و فیلم سوم از یکی از خیابان ها و محله های "پرتلند" در ایالت "اورگن" امریکاست.

حتی همین صحنه ها نشان میدهد که تمام ظرفیت شورش گرسنگان و بیکاران در امریکا بسرعت فراهم می شود و آن ماسک قدرتی که امریکا به چهره زده دیگر کسی را نمی ترساند، زیرا حالا؛ خانه از پای بست ویران است. در امریکا و بویژه در ایالت کالیفرنیا نزدیک به ۸ میلیون مکزیکی مهاجر قانونی و غیر قانونی حضور دارند که خود موتور یک شورش اند. کافی است کنترل مرزهای با مکزیک از دست مرزبانان امریکائی خارج شود تا چند میلیون مکزیکی مسلح به مکزیکی های داخل خاک امریکا اضافه شود. ترامپ با پیش بینی همین واقعه، مبتکر ساختن دیواری به سبک دیوار برلین میان دو بخش آلمان شرقی و غربی در مرز مکزیک و امریکا شد. فیلم ها و تصاویری منتشر می شود که نشان میدهد دهها هزار مکزیکی بیکار و گرسنه خود را به مرزهای امریکا رسانده اند و منتظر فرصتی اند تا پلیس مرزی را مغلوب ساخته و خود را به کالیفرنیا برسانند. انتقادها از ادامه سیاست کاخ سفید برای جنگ با روسیه که فعلاً بلندگوی آن برادرزاده جان اف کندی است، از بیم از قوه به فعل در آمدن شورش و سپس اعلام استقلال برخی ایالت های امریکا مانند تگزاس و کالیفرنیاست که اگر چنین شود شیرازه همه چیز در امریکا از هم خواهد پاشید.

 چین، روسیه و بسیاری از کشورهای امریکای لاتین، آسیا و افریقا و حتی ایران در کمین همین بحران نشسته اند تا امریکا دست از هژمونی جهان برداشته و متعاقب آن کشورهای اروپائی هم حساب خود را از حساب امریکا جدا کنند، تا هر کدام پول میز خودشان را خودشان بدهند! جنگ اوکراین، پرده اول رویدادهای بزرگی است که جهان، از چند سالی پس از فروپاشی اتحاد شوروی و کشورگشائی های ناتو در شرق اروپا، در انتظار آن بوده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۸ مه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: