ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۰ خرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بازدید رئیس قوه قضائیه از بنادر مازندران

کشف ۳ هزار تن ذرت احتکاری

و مرسدس بنزهای بالا ۲۵۰۰ سی سی

 
 
 

 

محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه، روز گذشته از روی سر دولت و نهادهای بازرسی، راهی مازندران شد تا از بنادر منطقه بازدید کند. در واقع وظیفه ای که برعهده دولت است، اژه ای بهردلیلی که هنوز اعلام نشده برعهده گرفت و مهم تر آن که خبرهای این بازدید نیز از سوی خبرگزاری فارس منتشر شد. از جمله کشف نزدیک به ۳ هزار تن ذرت فاسد شده در انباری در بندر امیرآباد. این ذرت وارداتی بوده اما احتکار شده و آنقدر توزیع نشده تا پوسیده است.

در بندر نوشهر نیز اتومبیل هائی یافت شد که از ۱۰ سال پیش در گوشه ای از بندر پارک شده و از دیده ها پنهان بوده است. این اتومبیل ها با سی سی ۲۵۰۰ که واردات آن ممنوع بوده به کشور وارد شده است. اژه ای گفت: من به این سفر آمدم تا از نزدیک فعالیت وزارت صمت را بررسی کنم و ببینم سازمان املاک تملیکی و سازمان بازرسی و دیگر نهادها چه می کنند. وضع بنادر مازندران را بسیار نابسامان دیدم. کالاهای مورد نیاز مردم وارد شده اما توزیع نشده و در انبارها آنقدر مانده تا فاسد شده است.

باید دید این نوع بازدیدها ادامه پیدا می کند و از شمال به جنوب هم کشیده می شود؟ احتکار کنندگان و مقامات و مسئولین محاکمه می شوند؟ اگر چنین نشود، مردم این یک اقدام را هم نوعی نمایش تلقی خواهند کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۰ ژوئن ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: