ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چابهار پهلوئی است و قفقاز اصلی

مرزهای ایران

مناطق نظامی می شوند

 
 
 

 

 

مرزهای شرقی ایران بسرعت تبدیل به مرزهای نظامی می شود و ارتش کنترل آن را بدست گرفته است. ظاهرا و براساس جابجائی های نظامی که از چند ماه پیش انجام شده و بازدیدهای مکرری که فرمانده ارتش و سپاه در کرمان داشته اند، کرمان تبدیل به ستاد رهبری نظامی جبهه شرق کشور شده است.

در ۱۵ آبان سال گذشته، فیلم و تصویر انتقال یک محموله عظیم به کرمان که کاملا استتار شده بود در پیک نت منتشر شد. در خبر مربوط به این انتقال نوشته شد «در روزهای گذشته محموله های سنگینی بنام ماشین سازی اراک، به طرف کرمان حمل شده است. این محموله ها چنان در پوشش هائی به رنگ زرد نظامی پیچیده شده که نمی توان گوشه ای از آنها را دید و تنها می توان با دیدن ابعاد آن حدسیاتی زد. این نقل و انتقالات نشان میدهد که ایران پیش بینی تشدید جنگ در غزه و سرایت آن به ایران را کرده و قرار نیست در خواب خرگوشی بمانند.

در ادامه همین اخبار و پیش بینی ها، که با خطر جنگ در قفقاز تشدید شده،  در آغاز سال نو، ارتش اعلام کرد که استحکامات مرزی در مرزهای شمال شرق با مدرن‌ترین تجهیزات توسط گروه‌های رزمی مهندسی ارتش احداث می‌شوند. گروه‌های مهندسی رزمی عهده‌دار ساخت پایگاه‌ها، آسایشگاه‌ها و اماکن اداری و نظامی ارتش و همچنین ایجاد زیرساخت‌های زیستی در مرزها هستند.

بنابراین، آن حملات تروریستی که در راسک و چابهار انجام شد و طی آن بیش از ۱۰ تن از نیروهای نظامی و مرزداری ایران کشته شدند، بیشتر به آتش پهلوئی برای آغاز آتش اصلی در شمال شرقی کشور به کمک جمهوری آذربایجان که در یک جبهه اعلام نشده با اسرائیل و ترکیه قرار دارد، است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۶ آوریل  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: