ايران

پيك

                         

هفته نامه معتبر اشپيگل چاپ آلمان نوشت:

6 هدف نظامي- اتمی ايران

در برنامه حمله نظامی اسرائيل

محرمانه ترين اطلاعات نظامی ايران دراختيار اسرائيل است و سپاه پاسداران و تشكيلات امنيتی بيت رهبری دنبال ملی مذهبی ها و دانشجويان می دوند و سرشان به اعتراف گيری گرم است!

اسرائيل برنامه حمله به ايران را به مراحل نهايی رسانده است. به نوشته اين مجله، تعدادی از مأموران موساد از دو ماه پيش مشغول كار روی اين برنامه هستند. بر اساس اين طرح، يك گروهان ويژه از خلبانان ارتش اسرائيل، قرار است در عملياتی سريع به 6 هدف در داخل خاك ايران حمله كنند. اين حمله به وسيله هواپيماهای اف - 16 صورت خواهد گرفت و قرار است اين 6 هدف به صورت همزمان و به طور كامل منهدم  شوند. به گزارش اشپيگل، موساد انجام اين عمليات را دشوار ارزيابی كرده اما آن را از لحاظ فنی عملی دانسته است. اسرائيل ادعا می كند كه ايران، غير از سه مركز هسته ای كه جامعه جهانی از وجود آنها اطلاع دارد، سه مركز هسته ای ديگر نيزدارد كه جامعه جهانی كاملا از وجود آنها بی اطلاع است و بخشی از فعاليت های هسته ای ايران در اين مراكز صورت می گيرد. بنا به ادعای مقامات رژيم صهيونيستی، ايران در آخرين مراحل غنی سازی اورانيوم است و اگر اين حمله انجام نشود، ايران به سلاح هسته ای دست خواهد يافت.

هيچ منبعی تاكنون فاش نساخته كه اين اطلاعات اسرائيل كه ظاهرا آنقدر دقيق است كه بموجب آن می خواهد حمله نظامي- هوائی به آن بكند از كجا بدست آمده است و چه عواملی در محرمانه ترين ارگان های اطلاعاتي- نظامی ايران چنين اطلاعاتی چگونه و از چه كانال هائی به اسرائيل رسانده اند. اگر اينگونه باشد، كه ظاهرا هست، واحدهای اطلاعاتی سپاه پاسداران و بيت رهبری بجای حفظ اين اطلاعات مهم دنبال دستگيری دانشجويان وملی مذهبی ها بوده و برای تلويزيون لاريجانی فيلم های اعترافی تدارك می ديده اند، درحاليكه وضع در همان خانه ای خراب است كه خود در آن نشسته اند. اين درحالی است كه روز به روز مشخص تر می شود كه طرح دوساله خارج ساختن مردم از صحنه سياسی كشور، يك طرح حساب شده و ديكته شده از خارج بوده و بگيروببندها و سركوب هر نوع فعاليت اصلاح طلبانه درحقيقت روی ديگر جمع آوری اطلاعات نظامی در ايران و نفوذ در عالی ترين ارگان های اطلاعاتی و امنيتی سپاه پاسداران بوده است.

از سوی ديگر روزنامه لس آنجلس تايمز نيز در گزارشی نوشت اسرائيل با اصلاحاتی كه در موشك های كروز ساخت آمريكا بوجود آورده، توانسته كلاهك های هسته ای  بر روی آنها نصب كند. اين موشك های هسته ای اكنون در سه زير دريايی اسرائيل كه از آلمان خريداری شده، نصب شده است. به اين ترتيب دولت اسرائيل كه تنها قدرت هسته ای خاورميانه است اين امكان را پيدا می كند كه از زمين، هوا و دريا به پرتاب موشك مجهز به كلاهك هسته ای اقدام كند.

 

  
 
                      بازگشت به صفحه اول
Internet
Explorer 5

 

ی