ايران

پيك

                         
 

اعلامیه "ادوارتحکیم وحدت"

جلوی اردوی تحکیم را گرفتند

دانشگاه کانون جولان شبه نظامیان شده

 

سازمان ادوار تحكیم وحدت یپرامون جلوگیری از برگزاری اردوی سالانه دفتر تحکیم وحدت در شیراز اطلاعیه ای صادر کرد. در اطلاعیه این سازمان که مجمعی است از اعضای اولیه تشکیل دهنده تحکیم وحدت آمده است:

سلب طبیعی‌‏ترین حق این تشكل‌ (برگزاری اردو و نشست) موجب كاشته شدن بذر بی‌‏اعتمادی و گسست كامل میان دانشجویان, نظام خواهد شد.

رضا انصاری یکی از اعضای شورای مركزی این سازمان گفت: شورای مركزی ما، بدنبال عدم اجازه برگزاری نشست به تحکیم وحدت در شیراز تشكیل جلسه داد و اعلام اعتراض به این اقدام را تصویب کرد. اعضای این سازمان كه عمدتاً متشكل از دوره‌‏های مختلف دفتر تحكیم می‌‏باشند بیاد دارند كه در سالیان پیش از دوم خرداد (كه به مراتب شرایط بسته‌‏تری حكم فرما بود), اردوها و نشست‌‏های این اتحادیه با سابقه به نحو مطلوب برگزار می‌‏شد, اما متاسفانه در شرایطی كه بیش از هفت سال از عمر دولت اصلاحات و توسعه سیاسی می‌‏گذرد به راحتی از برگزاری اردوهای این تشكل دانشجویی آن هم به دست نهادهای دولتی جلوگیری می‌‏شود و این در حالی است كه این گونه نشست‌‏ها از حقوق مسلم یك تشكل قانونی است. جای تاسف است كه مسئولین دانشگاه به راحتی تسلیم فشارهای بیرون از دانشگاه می‌‏شوند در حالیكه سایر تشكل‌‏های دانشجویی و حتی شبه نظامیان به‌‏راحتی می‌‏توانند در دانشگاه جولان داده و از فضا و امكانات نهایت بهره را ببرند

  
 
                      بازگشت به صفحه اول
Internet
Explorer 5

 

ی