جهان

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
  کنفرانس سرنوشت در "داووس"
سئوال رهبران جهانی "ماسونی"
پاسخ‌های وزیرخارجه امریکا
 
 
 
 

 

کوندولیزارایس وزیر خارجه امریکا نیز مانند جک استرا، در کنفرانس داووس( که آن را اجتماع سالانه رهبران فراماسونی جهان می‌دانند) سخنرانی کرد. سخنرانی رایس و استرا باتمرکز روی مسائل ایران صورت گرفت و این نشان میدهد که ایران در دستور کار کنفرانس داووس بوده است.

رایس درسخنرانی خود گفت:

ایالات متحده و کشورهای کلیدی اروپایی آماده ارجاع ایران به شورای امنیت سازمان ملل برای تصمیمات جدی و سخت علیه برنامه‌های اتمی ایران را دارند. خاورمیانه  دوران سخت انتقال به دموکراسی را می‌گذراند. همان دورانی که آسیای شرقی(مالزی، سنگاپور، فیلیپین و...) با موفقیت پشت سر گذاشت.

این اعتقاد بسیار راسخ ماست که زمان ارجاع ایران به شورای امنیت فرارسیده است. این نه تنها نظر ایالات متحده، بلکه نظر سه کشور اتحادیه اروپا که سعی نمودند ایران را به جامعه کشورها بازگردانند نیز هست.

جامعه بین المللی "باید عکس العمل نشان دهد، عکس العملی شدید. شما دید که جهان سخنان رئیس جمهوری ایران را محکوم کرد. همانگونه که دیدید جهان نسبت به شکستن پلمپ‌ها و تهدید به ازسرگیری روندهای هسته ای ایران واکنش نشان داد. ما باید اکنون این محکومیت‌ها را با ارجاع ایران به شورای امنیت به عمل تبدیل کنیم تا وزن شورای امنیت بتواند پشتوانه ای برای آژانس بین المللی انرژی اتمی در تلاش این سازمان در برخورد با مسئله ایران باشد.