ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
  پیش زمینه‌های حمله به ایران
کاریکاتور حضرت محمد
سقوط ایران در دیگ توطئه‌ها
 
 
 
 

 

طی سه روز گذشته، درکنار مسئله ارجاع پرونده اتمی ایران به شورای امنیت سازمان ملل، دو حادثه دیگر در صدر اخبار تلویزیون‌های مهم و سراسری جهان قرار گرفت: غرق شدن یک کشتی مسافری در فاصله 80 کیلومتری بین مصر و عربستان سعوی و دیگری انتشار یک یا چند کاریکاتور و طرح از حضرت محمد در یک نشریه گمنام در کشور دانمارک.

غرق کشتی حامل 1400 مسافر عرب و عمدتا مصری و از حج بازگشته در ابهام کامل است، همانقدر که مسئله کاریکاتور حضرت محمد آشکار. کشتی مسافری با سرعتی تعجب انگیز و پیش از آنکه کاپیتان آن فرصت کند حادثه ای را به مصر و یا عربستان سعودی گزارش بدهد غرق شده است. یعنی در عرض چند دقیقه و این نمی تواند حادثه ای براثر نقص فنی و یا آتش سوزی در کشتی و یا شکستن کشتی و... باشد. حتی تصادفی با کشتی دیگری نیز در کار نبوده است. بنابراین و باحتمال بسیار زیاد این کشتی یا در یک تهاجم نظامی و فوری غرق شده و یا براثر یک انفجار مهیب در خود کشتی. مثل انفجار محموله ای که با آن حمل می‌شده است! گرچه و علیرغم همه نشانه‌هائی که دراین ارتباط‌ها وجود دارد، سکوت دربار دلیل حادثه همچنان ادامه دارد.

اما ماجرای دوم. یعنی کاریکاتور حضرت محمد در یک نشریه دست چندم و گمنام در دانمارک. این ماجرا را پیش از آنکه مسلمانان کشف کنند شبکه‌های عظیم تلویزیونی کشف کردند! و اولین اعتراضات در دورترین وعقب مانده ترین کشورهای اسلامی را با وسعت پخش کرده و به آن دامن زدند. با پخش این اخبار، اعتراضات وسعت یافت و نه تنها وسعت یافت بلکه جنبه‌های خشونت آمیز به خود گرفت و در سرانجام خود و توسط همین شبکه‌های تلویزیونی به خطر تهاجم کور و خشن اسلامگرایان تبدیل شد. کسانی که در اروپا زندگی می‌کنند و مستقیما و ساعت به ساعت اخبار تلویزیون‌ها را دنبال می‌کنند خود شاهدند که این بازی همینگونه آغاز شد و با پخش خشن ترین صحنه‌های اعتراض باصطلاح مسلمانان درکشورهای اسلامی به وحشت و ترس در میان افکار عمومی اروپائیان دامن زده شد.

همانگونه که‌بی‌تردید از قبل پیش بینی می‌کردند و عوامل خودشان درکنار دولت و روحانیون مرتجع ایران هوشیارانه علائم را درک کرده و وارد عمل می‌شوند، احمدی نژاد و حسین شریعتمداری برای دفاع از حرمت محمد وارد صحنه شدند. رئیس جمهوری ایران با پیام‌هائی که درحمایت از این اعتراضات خشن که نوعی توحش را تداعی می‌کند عملا و بسرعت در همین شبکه‌های تلویزیونی تبدیل به حامی این خشونت کور و تهاجم اسلام علیه غرب تبدیل شد. در تمام 24 ساعت گذشته نیمساعت به نیمساعت چهره احمدی نژاد،؛ درست شبیه دورانی که اسامه بن لادن قهرمان تلویزیون‌های خبری بود تا زمینه حمله به عراق و افغانستان فراهم آید، روی صفحه تلویزیون‌ها تثبیت شد و سخنان تحریک آمیز او برای انتقام گیری پخش شد. هر نیمساعت، پیش از سخنان احمدی نژاد و تظاهرات مسلمانان معترض کشورهای اسلامی که نمی دانند ماجرا چیست و از کجا سرچشمه گرفته و به کجا می‌خواهد ختم شود، مسئله تولید سلاح اتمی درایران نیز پخش شد و اشاره تلویحی به این که : ایران می‌خوهد بمب اتم داشته باشد تا دراختیار این مردم( مسلمانان خشن و ویرانگرضد غرب) قرار دهد و جنگ مسلمانان و غربیان را درجهان درست کند!

یافتن این رابطه‌ها، آنقدرآسان که تنها با دنبال کردن برنامه‌های خبری تلویزیون سی ان ان در تهران و از طریق ماهواره هم می‌شود فهمید توطئه از کجا آب می‌خورد و چگونه زمینه‌های آواری که می‌خواهند بر سر ایران فرود آورند فراهم می‌شود. به این فتوای حسین شریعتمداری در کیهان توجه کنید:

« کیهان ستون خوانندگان:

یک خواننده - ما از مراجع تقلید در خواست اجازه برای به جهنم فرستادن اهانت کنندگان به رسول اکرم (ص) را خواسته ایم.

کیهان: اجرای حکم این افراد نه تنها نیاز به کسب اجازه از مراجع تقلید ندارد بلکه جایزه هم دارد.»

آن پاسی که در نشریه دست چندم دانمارکی داده بودند، حسین شریعتمداری و رئیس جمهور ایران پاسخ دادند!