ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

10 اگوست 2005-  intelligence (C3I) targets
جزئیات بیشتری از طرح امریکا
پس از بمباران سنگین مراکز نظامی- اتمی
خوزستان ایران اولین
منطقه آزاد خواهد شد

زیردریائی‌های امریکا درخلیج فارس ارتباط‌های تجاری، نظامی و سیاسی ایران را تحت کنترل گرفتند. نیروی ویژه اطلاعاتی امریکا با رمز "121" تمام اطلاعات نظامی ایران را از طریق تجار و ژورنالیست‌های خارجی جمع آوری کرده است.

 
 
 
 

 

امریکا برای اشغال استان نفت خیز جنوب شرقی  وعرب نشین ایران "خوزستان" بعد از بمباران وسیع مراکز هسته ای ، شیمیایی و مراکز فرماندهی و ارتباطات نظامی این کشور آماده شده است.

 طبق اطلاعات منابع اطلاعاتی آلمان فدرال (بی – ان – دی) دولت بوش طرح بمباران مرکز هسته ای و بقیه مراکز سلاح کشتارجمعی و مراکز نظامی ایران را با بمباران وسیع و سنگین تدوین کرده است. در این بمباران از بمب و سلاح هسته ای تاکتیکی استفاده خواهد شد. 

حمله همراه خواهد بود با عملیات تخریبی توسط نیروهای ویژه وزارت دفاع امریکا و همراهی نیروهای تجزیه طلب.  منابع اطلاعاتی آلمان اشاره کرده اند که عواملی در سازمان سیا نگران واکنش‌های زنجیره ای بعد از حمله هستند که می‌تواند سبب گسترش جنگ شود. اطلاعات مربوط به حمله امریکا به ایران ازطریق عوامل سازمان سیا به اطلاع سازمان‌های اطلاعاتی فرانسه، انگستان، کانادا و استرالیا نیز رسانده شده است.

طرح بوش برای حمله به ابران همراه است با اشغال سریع استان خوزستان که بیشترین نفت دخیره ایران را دارد. خوزستان اکثریتی عرب شیعه دارد و دارای رابطه نزدیک برادری با شیعیان عراق دارد.

بوش همزمان با دستور آماده باش نیروهای امریکایی درمرز عراق و همچنین نیروهای دریایی امریکا درخلیج فارس، به دوگروه " الحواز پیشرو دموکراسی " و " ارگان آزاد سازی خوزستان" که از نیروهای مخالف و تجزیه طلب خوزستان متشکل شده اند کمک خواهد کرد تا دراین منطقه دولت مستقل عرب به نام " جمهوری د موکراتیک احواز" را اعلام کنند و ازطریق سازمان ملل و توسط امریکا و چند دولت متحد و نزدیک امریکا نیز به عنوان یک دولت جدید به رسمیت شناخته و چتر حمایت هوائی از آن برقرار شود. (حالتی شبیه ممنوعیت پرواز هوائی برقرار کردستان عراق در زمان صدام حسین)

 بعد ازجنگ جهانی اول، خوزستان توسط ایران اشغال شد.(تحریف تاریخ و آماده سازی افکار عمومی جهان و منطقه و همچنین دامن زدن به جنگ روانی)

امریکا درعین حال به تجزیه طلبی درمیان گروههای دیگر ایران، یعنی آذری‌ها و ترکمن‌ها، و مناطق دیگری که درآنها ذخائرنفت و گاز قابل ملاحظه وجود دارد دامن خواهد زد.  نئومحافظه کاران امریکا همچنین قصد همراه کردن کردهای ایران با کردهای عراق و ترکیه را دارند و بلوچها با بلوچهای پاکستان را.

در پیش بینی این حمله، گروه جاسوسی " یواس اس جیمی کارتر" ازطریق زیر دریائی‌های مستقر درخلیج فارس تمامی ارتباطات تجاری و دیپلماتیک و نظامی ایران را زیر نظر دارد و نیروی ویژه موازی ارتش امریکا بنام نیروی 121 تمامی اطلاعات لازم بری شناسائی مراکز مهم نظامی و غیره را ازطریق عواملش که تحت عنوان ژورنالیست به ایران سفر کرده اند جمع آوری کرده است.