ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

مجلس از این آگاه تر؟
عشرت شایق:
امریکائی‌ها چون نمی توانند
نوابغ اتمی ما را ببرند عصبانی اند!

 
 
 
 

 

درمیان انواع کارشناسان اتمی و سیاست بین المللی که این روزها اظهار نظر کرده اند، عشرت شایق که از تبریز به مجلس برده و اولین طرحش اعدام 10 زن تن فروش برای پایان یافتن تن فروشی درایران بود، در یک اظهار نظرکارشناسانه اتمی که سایت ملت( مجلس) منتشر کرده گفت:

بمنظور مقابله با حرکتهای استکباری آمریکا نمایندگان مجلس تصمیم گرفتند که با ارائه طرح یک فوریتی مانع ورود کالاهای تحت لیسانس شرکتهای آمریکایی شوند . محصولات تحت لیسانس شرکتهای امریکایی منافع میلیاردی را برای شرکتهای این کشور به همراه دارد و این حق ملت است که از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی این کشورها را تحریم نمایند. ( توجه داشته باشید که این منافع میلیاردی بر نیاز ایران به واردات استوار است!)

کشورهای غربی باور کرده اند که ایران بمب هسته ای نمی سازد، فشارهای آنها برای گرفتن امتیاز از ماست. (این باور را مقایسه کنید با سخنرانی صدراعظم آلمان در روز اول کنفرانس مونیخ که رسما ایران را متهم به تولید سلاح اتمی کرد و همچنین به مصاحبه البرادعی که امروز در پیک نت منتشر شده است. با این مقایسه‌ها بیش از پیش با فاجعه بردن افرادی دراین سطح از دانش و آگاهی داخلی و بین المللی به مجلس مملکت آشنا می‌شوید.)

نماینده تبریز افزود: اروپائیان و غربیها نمی خواهند باور کنند که جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتصاد و سیاست است و اگر به تهدیدات خود ادامه دهند این کشورها و هم پیمانانشان هستند که متضرر خواهند شد.

نماینده تبریز گفت: دولتمردان امریکا می‌خواهند که خود از نبوغ ایرانی‌ها در دستگاههای علمی کشور خود استفاده کنند و به نام خود ثبت نمایند و از این بابت نیز عصبانی هستند.