ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

 

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

هرکس مخالف باشد حذف می شود!

پیام تهدید آمیز رهبر

برای هاشمی رفسنجانی

 

در تهران از پیام تهدید آمیزی صحبت است که از بیت رهبری برای هاشمی رفسنجانی برده شده است. دراین پیام به نقل از رهبر گفته شده: " مصلحت نظام در حال حاضر آنست که مخالف خوانی هیچ کس در باره سیاست های کلی نظام در باره مسائل اتمی تحمل نشد و فورا از راس ارگان های رهبری کننده جامعه حذف شود. شما بعنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام این نکته را به آقایان دیگر تفهیم کنید!"

با آنکه دراین پیام از تفهیم پیام به دیگران صحبت در میان است، اما عملا مفهوم آن تهدید رفسنجانی به برخی مخالفت ها با دولت احمدی نژاد و سخنرانی ها و سیاست های او و همچنین برخی اشارات به سقوط هواپیماهای نظامی است که در نماز جمعه نیز گاه به آنها اشاره کرده است.

همه آگاهان سیاسی درتهران می گویند، که پرهیز محمد خاتمی در باره هر نوع اظهار نظری پیرامون مسائل اتمی ایران، درجریان بازگشت از سفر مالزی نیست درهمین ارتباط است. این احتمال که هاشمی رفسنجانی برای مدتی در نماز جمعه تهران ظاهر نشود می رود. او در سفر اخیر به قم، در دیدار با مراجع مذهبی از سیاست های کلی نظام که اکنون علی خامنه ای و مشاوران منتخب خود او آن را پیش می برند گله کرده بود و گفته می شود از جمله دلائل این پیام، ملاقاتی است که وی با آیت الله منتظری در قم کرده است.

درعین حال رسما به مطبوعات ابلاغ شده که از درج هر نوع خبری پیرامون حمله نظامی به ایران خود داری کنند، درغیر اینصورت با پیگرد شدید امنیتی روبرو خواهند شد.