ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

نیمه اول فروردین زمان حمله

در آستانه تاریخ پیش بینی شده

برای حمله نظامی- اتمی به ایران

سفر"رایس"به خلیج فارس

یک هفته پیش از فروردین

رایس دراین سفر رسمی با رهبران عربستان، مصر و امارات متحده ملاقات و احتمالا پیامدهای حمله به ایران را با آنها در میان گذاشته و اطمینان های لازم را برای جلوگیری از گسترش جنگ خواهد داد. قرار است نتیجه این سفر در اجلاس 8 کشور بزرگ سرمایه داری جهان که بزودی در مسکو تشکیل می شود گزارش شود.

 

وزیر امور خارجه امریکا "کوندولیزا رايس" برای ایجاد همآهنگی سیاست تهاجمی کاخ سفید درارتباط با ایران، قرار است در نیمه دوم ماه فوریه راهی کشورهای مصر، عربستان و شیخ نشین های امارات متحده عربی شود. عنوان و بهانه این سفر "چالش های استراتژيک با رژيم ايران" و "اصلاحات دمکراتیک در منطقه خاورمیانه" انتخاب شده است.

 وزارت خارجه امریکا در بیانیه رسمی که به این مناسبت صادر کرد اعلام داشت:

کوندو لیزا رایس طی ديدار از امارات متحده عربی، با نمايندگان شورای همکاری خليج و رهبران  عربستان سعودی و مصر پیرامون تقويت بيشتر همکاری منطقه ای و تلاش جهت پيشبرد آزادی برای خاورميانه و همچنين چالش استراتژيک رژيم ايران در برابر جهان گفتگو خواهد کرد. زمان این سفر پیش از آن تاریخی انتخاب شده است که تاکنون در باره حمله نظامی امریکا به تاسیسات اتمی- نظامی ایران ( نیمه اول فروردین ماه) از آن صحبت شده است. به همین دلیل، این امکان که دراین سفر جزئیات بیشتری درباره این حمله و اطمینان بخشی در باره پیامدهای آن صحبت شود بسیار زیاد است. تاریخ دقیق سفر رایس بین 20 تا 25 فوریه اعلام شده است.