ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

 بنام بسیجی

ریختند به محل سقوط هواپیما

و دست به سرقت وغارت زدند

 

مردمی که درانقلاب 57 همه جهان در باره همیاری و همراهی آنها با یکدیگر گزارش های اعجاب انگیز منتشر کردند، در سبقت از هم برای رفتن به جبهه های جنگ و دفاع از خاک میهن حیرت جهانی را برانگیختند، در دوم خرداد 76 عظیم ترین نمایش صلح و اصلاحات را به نمایش گذاشتند، امروز دارای چنین وحدت و همدلی هستند؟

گزارش های تکاندهنده ای که درباره سرقت و چپاول، در همان لحظه های اول سقوط هواپیمای حامل خبرنگاران رسیده است، داغ ننگی است بر پیشانی آنها که در نماز جمعه های تهران خطبه می خوانند و رطب خورده هائی که مردم را منع رطب می کنند!

این سیل بنیانکن، از قله روان شده، از حاکمیت. دروغ و ریا، خشونت و دزدی، قتل و جنایت، سالوس و دو روئی را حکومت درایران نهادینه کرده است و حاصل آن همین است که در هر مقطع و حادثه ای بروز می کند.

روزنامه انتخاب، در شماره روز گذشته خود، با تائید خبری که روز حادثه و از محل حادثه به پیک نت رسیده بود و منتشر شد، نوشت:

« شاهد عینی ادامه داد: همه 94 جسد که از داخل هواپیما بیرون می آورند، جزغاله شده بودند. اولین نیرویی که برای کمک به مردم در اطراف ساختمان حاضر شد نیروهای بسیجی بود. بعد از نیروهای بسیج، نیروی انتظامی و ... به صحنه حادثه آمدند. خبرنگار «انتخاب» در عین حال به سوء استفاده برخی سودجویان در چنین شرایطی اشاره کرد و به نقل از یک خانم حادثه دیده گفت: در چنین شرایطی برخی نیز بودند که در مقابل چشم همگان، دست به سرقت اموال مردم می زدند.»

انتخاب ننوشت و ما نیز تاکنون شرط احتیاط را مراعات کرده بودیم و ننوشته بودیم، که همان اولین نیروئی که خود را به محل رسانده و گفته بود بسیجی است دست به سرقت و غارت زد.

اینهمه تبلیغ حضور بسیج در هر حادثه و مکانی که در هفته گذشته به اوج خود رسید نتیجه اش همین است! هر کس با ته ریش و پیراهن یقه بسته و سفید خود را نخود هر آشی کرده و می گوید بسیجی است و نتیجه اش همان است که این خانم گفته است!

حادثه سقوط هواپیما و سقوط اخلاقی که نه تنها اینجا که در هر حادثه – از زندان تا خیابان- خود را نشان می دهد، در صورت یک بحران عمومی( مثلا حمله نظامی به ایران) به هرج و مرجی تبدیل خواهد شد که هر کس با تفنگ باید روی بام خود از خویش و خانواده و مالش دفاع کند. اینست محصولی که حاکمیت از پاشیدن بذر خشونت و دروغ و قتل و ریا درو خواهد کرد.