ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

سرقت در دانشگاه اورمیه

روی دیگر سرقت، پس از سقوط هواپیماست!

 

طي پاييز1384 امسال تجهيزات زير از دانشگاه اروميه ربوده شده است.

1-  سه دستگاه كامپيوتر از امور فرهنگي دانشگاه

2-     تمام كامپيوترهاي سايت دانشكده علوم

3-     كامپيوترهاي سايت دانشكده كشاورزي

4-     يك دستگاه كامپيوتر از ساختمان معراج دانشكده كشاورزي

سرقت كامپيوتر از ساختمان معراج دانشكده كشاورزي توسط بسيج دانشجويي كشف شد. رباينده از حراست دانشگاه است. حراست در توجيه اين عمل، مدعي شد كامپيوتر مذكور را جهت محافظت به ساختمان حراست منتقل مي كرده اند. قابل ذكر است تا اين تاريخ، رييس حراست آقاي جهانبخش استعفا نداده است است.

حراست دانشگاه كه خود در مظان اتهام است طي چند شب گذشته تعدادي از دانشجويان را در دانشگاه مورد ضرب و شتم قرار داد. در پي شكايت دانشجويان مورد تهاجم به مقامات دانشگاه، بخشنامه و اطلاعيه زير در خوابگاه هاي دانشگاه نصب شد:

 

سربرگ: دانشگاه اروميه – دفتر رييس

تاريخ: 1 آذر 1384

شماره: 8360

پيوست:-----

بخشنامه

جهت جلوگيري از تردد افراد غير دانشجو در محيط علمي و دانشجويي و نيز صيانت از حريم دانشگاه و جلوگيري از پاره اي از مشكلات امنيتي در ساختمانهاي اداري و خوابگاههاي دانشجويي، لازم است كليه دانشجويان دانشگاه اروميه ضمن همراه داشتن و ارايه كارت دانشجويي در هنگام ورود به پرديسها و دانشكده ها، در صورت درخواست انتظامات دانشگاه در محوطه دانشگاه نيز بايستي نسبت به ارايه كارت دانشجويي اقدام نمايند و عدم ارايه آن فاقد وجاهت قانوني و داراي پيگرد است. بديهي است اين اقدام از وظايف طبيعي حراستها محسوب گرديده و كليه نگهبانان دانشگاه موظف به درخواست كارت دانشجويي در هنگام ورود دانشجويان به محيط بوده و نظارت در حسن اجراي اين بخشنامه بر عهده مديريت حراست دانشگاه مي باشد.

 

امضا: دكتر حسن صدقي – سرپرست دانشگاه اروميه

 

بسمه تعالي

اطلاعيه مهم

در راستاي پاسداري از حريم حرمت و امنيت دانشجويان ارجمند ساكن خوابگاه هاي پرديس نازلو و با عنايت به حوادثي كه اخيرا پيش آمده است نظر دانشجويان گرانقدر را به موارد ذيل معطوف مي داريم. بديهي است عدم توجه به تذكرات مذكور، تبعات قانوني را در پي خواهد شد. و لذا انتظار دارد همكاري بايسته و شايسته از سوي شما عزيزان صورت گيرد.

1-     تردد در خارج از محوطه خوابگاهها شامل قسمتهاي اداري، آموزشي و فضاهاي غير خوابگاهي از ساعت 20 شب به بعد ممنوع ميباشد.

2-     عدم توجه دانشجويان به تذكر بند اول و تبعات قانوني ناشي از عدم رعايت مفاد اطلاعيه بر عهده دانشجو خواهد بود.

3-     تردد فقط از طريق دربهاي اصلي خوابگاه صورت مي گيرد.

4-     اقامت مهمان در خوابگاه بدون دريافت معرفي نامه از اداره امور خوابگاهها ممنوع مي باشد.د

 

اداره امور خوابگاهها

حوزه معاونت دانشجويي و فرهنگي