ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

پس از علی خامنه ای، احمد جنتی، محمدخاتمی، احمدی نژاد،

وزرای جدید و علی اکبرولایتی، هاشمی رفسنجانی وارد مشهد شد!

مصاحبه رفسنجانی در فرودگاه مشهد

نمی توان وقت کُشی کرد

باید جلوی خطرخارجی را گرفت

من، برای بررسی شرایط منطقه و استان به خراسان آمده ام

 

هاشمی رفسنجانی صبح دیروز راهی مشهد شد و به خبرنگارانی که دراین شهر او را محاصره کرده بودند تا بدانند دلیل این سفر چیست گفت، که برای زیارت به مشهد آمده است! خبرنگاران در باره مسائل اتمی پرسیدند و هاشمی در پاسخ به سئوالات خبرنگاران، درحقیقت دلیل اصلی سفر به مشهد را گفت! رفسنجانی دراین گفتگوی کوتاه خبری، نگرانی جدی خود از خطرات نظامی علیه ایران را به سبک خویش چنین بیان کرد:

ايران در بحث انرژي هسته‌اي فعال شده و به‌زودي براي اين امر راهكارهاي جديد ارائه مي‌كند. رييس‌جمهور و آقاي لاريجاني اعلام كرده‌اند حرف‌هاي تازه‌اي را مطرح خواهند كرد كه اميدواريم بتوانند چيزي مطرح كنند كه راهگشا باشد.

در فضاي كنوني نمي‌توان بيش از اين منتظر ماند و صبر كرد. بايد اقدامي كرد تا آنهايي كه قصد كارشكني عليه ايران را دارند نتوانند كاري بكنند.

هاشمي رفسنجاني که در فرودگاه مشهد مورد استقبال آيت‌الله عباس واعظ طبسي نماينده ولي فقيه در خراسان و توليت آستان‌قدس رضوي، سيد حسن رسولي استاندار خراسان رضوي، علم الهدا امام جمعه و همچنین شهردار مشهد قرار گرفته بود، در ادامه این مصاحبه گفت:

در اين سفر علاوه بر ديداري كه با علما و طلبه‌هاي حوزه علميه مشهد خواهم داشت با مسوولان استان گفت‌وگو خواهم كرد تا وضعيت استان و شرايط منطقه را مورد بررسي قرار دهيم.