ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

 

 
 
 
 
 

رهبر در پناه فرماندهان نظامی

آغاز دوران جدید

مخالفت با حکومت سپاهی

یک تفکر انحرافی است

نباید نظامیان جمهوری اسلامی با نظامیان خشن امریکائی و اسرائیلی مقایسه شوند!

 

علی خامنه‌اي، رهبر جمهوری اسلامي، روز گذشته به بهانه فرمان آیت الله خمینی برای تشكيل بسيج، بدنبال حمله ارتش عراق به ایران، طی مراسمی که دانشكده افسري دانشگاه سپاه پاسداران "امام حسين" برگزار شد، برای نخستین بار از حکومت نظامی ها در جمهوری اسلامی دفاع کرد و سپاه را رکن اصلی نظام ایران اعلام داشت.

علی خامنه‌اي، در جمع فرماندهان ارشد سپاه،گفت: برخي تفكرات شبه روشنفكري مبني بر مخالفت با نظامي‌گري تفكري انحرافي است. فرد نظامي با هويت اسلامي، شخصي است كه با دل، انديشه و جسم خود در راه يك هدف والا گام برمي‌دارد و حتي حاضر است براي آن هدف جان خود را نثار كند. بنابراين نبايد فرد نظامي با هويت اسلامي(قطعا نظر او سپاه و نظامی های جمهوری اسلامی است، زیرا در دیگر کشورهای اسلامی که نظامیان ظاهرا هویت نظامی ها و سپاهیان جمهوری اسلامی را ندارند!) با نظاميان خشن و بي‌منطق آمريكا يا رژيم صهيونيستي و نظاميان كشورهاي سلطه‌گر مقايسه شود.  

(از آنجا که کسی با رفتن و نظامی شدن جوان ها- نه در زمان شاه و نه درجمهوری اسلامی- مخالفتی نداشته و منع قانونی هم ندارد، این سخنان رهبر جمهوری اسلامی  را جز این نمی توان تعبیر کرد که او به مخالفان حکومتی  سپردن قدرت به فرماندهان سپاه و روحانیون ارشدی که نگران این روند هستند، بدین ترتیب پاسخ داد و از سیاست جنگی و از رفتن خود از جبهه روحانیون به جبهه نظامی ها دفاع کرده است.)