بیانیه 336 امضائی، در سالگرد قتل فروهرها
شعله خشونت را خاموش کنید
تا خود در حریق نسوخته اید!


 


پیشنهاد سخنگوی حزب کارگزاران
حرکت چند ده هزار نفری
به سوی اوین، برای زندانی شدن!

       پیک هفته 107  -------- 1 آذر 1388  برابر22 نوامبر2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد

2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید

3- نشانه های یک خیزش ملی
علیه کودتا در ایران


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟


پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟


 

راهنمای PAY PAL پیک نت


دومین مصاحبه اینترنتی موسوی
انقلاب 57 به مردم ایران شهامت داد. مردم با این شهامت 8 سال از خاک
 میهن دفاع کردند و یک وجب از خاک کشور را تسلیم دشمن نکردند.
این مردم را نمی توان ترساند. این پیام 13 آبان بود
با ترساندن مردم
نمیتوان کشوررا اداره کرد

دومین مصاحبه ویدیوئی‌ - اینترنتی میرحسین موسوی شب گذشته منتشر شد. این مصاحبه عمدتا متمرکز است روی راهپیمائی 13 آبان و همچنین طرح دولت تحت نام "هدفمند کردن یارانه ها".

متن نوشتاری این مصاحبه را در این شماره پیک نت می خوانید و فیلم آن را نیز برگرفته از یوتیوب می توانید از اینجا ببینید! 

با توجه به دشواری ورود به صفحات داخلی پیک نت در داخل کشور که از "شاه"کارهای دولت احمدی نژاد و فرماندهان کودتائی سپاه در فلج کردن شبکه اینترنت است، خلاصه ای از مهم ترین نکات این مصاحبه را نیز در صفحه اول می آوریم. بویژه که دیدن فیلم از روی یوتیوب نیز برای بسیاری از کسانی که درایران دسترسی به اینترنت سریع ندارد ناممکن است.

نکات برجسته مصاحبه:

متاسفانه دخالت‌هایی در راهپیمایی ۱۳ آبان صورت گرفت. از جمله جدا کردن مردم از یکدیگر و اعمال محدودیت برای راه سبز و جنبش سبز که وضعیت تازه‌ای را بوجود آورد. در درجه اول آنچه که در خیابان‌ها دیده ‌شد یک لشکر‌کشی عظیم علیه مردم بود. من حتی در طول تاریخ انقلاب هم چنین صحنه‌ای را ندیده بودم که این همه نیرو در جاهای حساس چیده باشند. در کشوری که یک انقلاب بزرگ را از سر گذرانده نمی توان با ترساندن مردم کشور را اداره کرد. انقلاب‌اسلامی اتفاق افتاد که به مردم شهامت بدهد. همین شهامت بود که به ما قدرت داد در ۸ سال دفاع مقدس مقابل همه نیروها بایستیم و با دادن شهدای بسیار یک میلیمتر از خاک کشور را واگذار نکنیم.

جنبش سبز از نظر روش، با مردم به اجماع رسیده‌ که راه آن مسالمت‌آمیز باشد و از مسیر خشونت‌آمیز پرهیز کند. باید این اجماع را حفظ کنیم.

یارانه ها- مشکل هدفمند کردن یارانه‌ها درواقع بیش از آنکه حذف یارانه‌ها مورد نظر باشد، زمینه  افزایش قیمت برخی از کالاهای مورد نیاز مردم است. اگر قیمت حامل‌های انرژی برخی کالاها و خدمات را افزایش دهیم آیا بقیه بخش‌های اقتصاد خود را متاثر از اقتصاد بین‌الملل و قیمت جهانی می‌کنیم؟ آیا حاضر هستیم حقوق کارگران را بر اساس قیمت بین‌المللی پرداخت کنیم؟ به طور مثال تورم ۲۵ درصدی در سال گذشته به معنای از‌دست‌دادن یک چهارم قدرت خرید مردم بود.

هنوز مردم در جریان حساب ذخیره ارزی و نحوه خرج آن نیستند و اطلاع ندارند که ۳۰۰ میلیارد دلار در آمد نفت در ۴ سال دولت نهم چطور و کجا هزینه شد؟ و نتایج آن چه بود؟

من به لایحه "هدفمند کردن یارانه ها" بد‌بین هستم. البته برای کمتر شدن هزینه‌های مردم، فکر می‌کنم مجلس با مقاومت باید حداقل نظارت خود بر هزینه‌ها را تثبیت کند تا از این بودجه برای عامه‌پروری یا تزریق پول در یک بخش ویژه مواجه نشویم.


پیش به سوی 16 آذری علیه کودتا


حساب غلطی که احمدی نژاد
برای تبریز ها باز کرده بود

با سلام- به عنوان یکی از قدیمی ترین بینندگان سایت پیک نت از توجه ویژه تان به سفر احمدی نژاد به شهر تبریز سپاسگزارم. راستش به نظر بنده ترتیب دهندگان این سفر در مورد مردم تبریز خیلی اشتباه فکر کرده بودند و گرنه افتضاح به این یزرگی را به بار نمی آوردند.

عکس های جالبی را در لینک زیر از تبلیغات دولتی به نفع احمدی نژاد در تبریز دیدم که لینک را می فرستم تا شما هم ببینید. از اینجا


تفسیری برمبنای اخبار "دبکا"
4 طرح امریکائی- اسرائیلی
که علیه ایران دنبال می شود

اخبار تائید نشده ای
از  زیر زمین های اتمی ایران

 بی اعتنائی تبریزی ها

به سفر احمدی نژاد

از سفر بی رونق احمدی نژاد به تبریز و رجزخوانی تهدیدآمیز خود در میدان تختی تبریز، چند گزارش برای پیک نت ارسال شده است، که در این شماره می خوانید. شمار دانش آموزان دوره راهنمائی که آنها را به ورزشگاه تختی آورده بودند آنقدر زیاد بود که سایت های وابسته به دولت مجبور شدند از "حضور پر رنگ نوجوانان" در مراسم سخنرانی بنویسند! این دانش آموزان را بعد از مراسم به حال خود رها کردند و بسیاری از آنها در خیابان سرگردان شده بودند زیرا راه بازگشت به خانه هایشان را بلد نبودند. احمدی نژاد در ورزشگاه تختی تبریز، خشمگین از بی اعتنائی مردم این شهر نسبت به وی، خطاب به آنها که در وسط زمین چمن فوتبال چتر به سر ایستاده بودند و اکثریت آنها بسیجی و سپاهی و انتظامی بودند گفت: "قلم پای مخالفان را بشکنید!" اشاره او به 16 آذری بود که در راه است و مخاطبان نیز همان هائی بودند که 5 ماه است قلم و سر و دست و پا می شکنند!

این دو عکس، تابلوی رسوائی دروغی است که سیمای جمهوری اسلامی در باره استقبال پرشکوه مردم تبریز از احمدی نژاد گفت و دروغ بزرگتری که احمدی نژاد در باره حضور با شکوه و 96 در صدی مردم درانتخابات ریاست جمهوری و رای 24 میلیونی به وی گفت!

 تبریزسومین شهر پرجمعیت ایران است. از آن رای 24 میلیونی که احمدی نژاد مدعی آنست، اگر همه زمینی بوده اند و نه آسمانی و همه در سن رای دادن و انتخاب کردن،  50 هزار نفر هم در تبریز نبود که به ورزشگاه تختی بیاید؟


در قلب سپاه و بیت رهبری
تحلیل سازان پشت صحنه
کیستندوازکجا دستورمی گیرند؟


عبدالله شهبازی:
کانون های فعال شده
در پس فراماسونری ایران


مردم مو را از ماست می کشند!
دشواری مونتاژ فیلم ها
در سفرهای استانی احمدی نژاد

این ریش با دو خروار سریش هم
به صورت مردم چسبیده نمی شود


گزارش «یولداش» از سفر احمدی نژاد به تبریز
یکصد هزار نفر، رسیده به 10- 15 هزار نفر


"یوآن" چین، از سال 2010، جای دلار  را
در پرجمعیت ترین منطقه آزاد بازرگانی می گیرد
دلار، دو گام جهانی به عقب
یوآن، یک گام جهانی به جلو
روزنامه یونگه ولت آلمان- 19.11.2009
ترجمه: رضا نافعی(وبلاگ آینده ما)

شیرین عبادی:
حقوق بشر را رعایت کنید
قتل من و کدیور و لاهیچی دردی را درمان نمی کند!


نمک بر زخم یک ملت
که می گوید: رای ما کو؟
وبلاگ تورجان


جنگ روانی و یا جاسوسی بزرگ
یک لب تاپ اتمی درایران ربوده
شد ویا به سرقت داده شد؟

سردار محصولی وزیر رفاه شد!
زیر زمین وزارت رفاه
تبدیل به بازداشتگاه کارگران خواهد شد؟

سردار محصولی برای گرفتن رای اعتماد از مجلس هشتم در رد شهرت میلیاردر بودنش گفت که مبلمان خانه اش را اگر بگذارد توی کوچه گدا هم نمی برد! آن خانه ای که چنین مبلمانی در آنست، ظاهرا باید همچنان همان خانه ای باشد که در آغاز رئیس جمهور شدن احمدی نژاد تصاویر آن فاش شد. حتی اگر سردار محصولی هنوز در همین خانه زندگی کند و به خانه بزرگتر و مدرن تری کوچ نکرده باشد، بعید است مبلمان این خانه، همان مبلمانی باشد که ایشان در مجلس ادعای بی ارزشی آن را کرد.

مردم شریف و معترض!

لطفا برای سردار محصولی گلریزان کنید و یکدست مبلمان آبرومندانه برای خانه اش بخرید!


سه متهم به قتل پوراندرجانی
دو سردار انتظامی و معروف ترین قاضی

سوابق این نوع جنایات چه می گوید
پوراندرجانی سکته کش شد و یا با یک فرمان، خودکشی شد؟


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


هشدار نسبت به
سایت های موازی

سایت خبری "میزان" که عمدتا منعکس کننده دیدگاه های نهضت آزادی ایران و شورای ملی مذهبی های ایران است، با صدور اطلاعیه ای، نسبت به راه اندازی چند سایت مشابه "میزان" هشدار داد. در اطلاعیه قید شده است که در لابلای سایت های موازی، اخبار جعلی و گمراه کننده منتشر می شود. آدرس سایت میزان که در صفحه پیوندهای پیک نت نیز در بخش احزاب می توانید به آن مراجعه کنید چنین است: www.mizannews.com

پیش از این، سایتی با عنوان  peiknet.Net راه اندازی شده و مطالبی با همین آدرس روی بالاترین می فرستادند که ما نیز باطلاع خوانندگان خود رساندیم که این سایت کوچکترین ارتباطی با روزنت پیک نت ندارد و آدرس پیک نت چنین است: peiknet.com

ظاهرا هدایت این سایت های موازی از یک مرکزی در داخل کشور هدایت می شود که امیدواریم اطلاعات دقیق تری در این باره بدست آورده و اعلام کنیم.


مراسم تحلیف
دولت مستعجل
در کابل

مراسم تحلیف کرزای با حضور وزرای خارجه امریکا و انگلیس و آلمان و معاون اول احمدی نژاد در کابل برگزار شد. نه آنها که در مراسم شرکت داشتند و نه آنها که به این مراسم راه نداشتند، هیچکدام نه باور به ادامه طولانی مدت دولت کرزای دارند و نه وعده های او برای مبارزه با فساد و دزدی را باور دارند. هم حاضران در مراسم تحلیف و هم آنها که در مراسم شرکت نداشتند می دانند که طالبان پشت دروازه های کابل است و از آن مهم تر، این که ظاهرا زد و بندها با طالبان در شرف پایان است تا کابل را تحویل آنها بدهند. یا اگر کابل را تحویل نمی دهند، حداقل بخش پشتون نشین کابل را به ضمیمه پشتونستان پاکستان یکجا تبدیل به یک کشور جدید کنند. بالا گرفتن موج مخالفت با حضور سربازان انگلیسی در افغانستان که مطبوعات انگلستان به یکباره صفحات خود را به روی انعکاس اخبار آن باز کرده اند، خبر از سناریوی بالا می دهد. انگلستان می خواهد به ندای مردم خودش پاسخ داده و از کابل بیاید بیرون و امریکا نیز بدنبال آن. آلمان و بقیه کشورهای ناتو نیز به همچنین. بعید است حامدکرزای آنقدر خام خیال باشد که با رفتن آنها، در کابل بماند. شاید زودتر از آنها کابل را ترک کند!

کرزای از رقبای انتخاباتی خود خواست که برای همکاری به دولت او بپیوندند، که این نیز یک تعارف توام با شوخی است. کدام نیمه عاقلی زندگی سیاسی خود را به دولت کنونی گره می زند که آنها بزنند.

به گزارش منابع خبری فرانسه، فساد اداری و مالی در دولت افغانستان بیداد می کند و فساد و رشوه که در تمام سطوح دولتی جاری است، کشور را تبدیل به بانک رشوه خواران کرده است. در هشت سال گذشته بیش از 40 میلیارد دلار کمک بین المللی برای بازسازی  امنیت به این افغانستان فرستاده شده که معلوم نیست به جیب و حساب بانکی کدامیک از دولتی ها در خارج از کشور انتقال پیدا کرده است. البته در این میان چند ده میلیون دلار پول بی زبان ایران هم به جیب کرزای و شرکاء رفته است. گفته می شود دولت احمدی نژاد مدت هاست که ماهی یک میلیون دلار به حساب کرزای واریز می کند تا او هم پلی باشد میان احمدی نژاد و سران "ناتو" و هم مانعی باشد بر سر حکومت دوباره طالبان در افغانستان. واقعه ای که اگر یکبار دیگر تکرار شود و طالبان کابل را دراختیار بگیرند، پاسخ این کمک به کرزای را به جمهوری اسلامی خواهند داد.

 

یک افغانی بنام "عبدالوکیل کوکی" در رابطه با انتخابات سرود:

مهره ها تبدیل و سیستم جا بجا

انتخابات است یا نیرنگ ها

رای دهی را، رای گیری ساختند

بر سر هر کوی و برزن تاختند

زیر پا شد رای مردم در قطار

با شمارش زور مندان را چه کار؟

پنجه اطفال شد رنگ کبود

از چنین صندوق انتخاباتی چه سود؟

خاک بر چشم وطن پا شیدن است

بر وطن خود را قبولانیدن است


بازار گرم
"پراید" پرِپرِی

شرکت سایپا یک مدل پراید را با سه نام صبا – پراید 141 – و پراید 132 تولید می کند و با کمترین کیفیت به دست مصرف کننده می رساند. خود این 3 مورد پراید در انواع مختلف تولید می شود و مدتی است که تولید آن بویژه "دوگانه سوز" هر سه مدل آن، همزمان با بحث تحریم فروش بنزین به ایران کم شده است. با مراجعه به نمایندگی های فروش متوجه می شوید که این سه مدل پراید دوگانه سوز تولید نمی شود و فقط تک سوز در دسترس است و علت آن هم مشخص نیست. تازه اگر بخواهید نقداَ ماشین خریداری کنید برای شما حواله صادر و پس از واریز پول بصورت کامل یکماه بعد ماشین به شما تحویل داده می شود. برای برخی از مدل های فوق - از جمله صبا- هم باید الان پول واریز کنید 2 الی 3 ماه دیگر تازه شما را خبر می کنند که صاحب ماشین خواهید شد یا باز هم باید منتظر بمانید . حال اینکه پرایدی که نهایت 3 میلیون تومان می ارزد حدود 8 الی 5/8 میلیون تومان باید برای آن پول پرداخت کنید.


مایلی کهن
و بیانیه اش

مدتی است که بازار بیانیه نویسی و انتقاد و گاها بی احترامی از سیاسیون به ورزشی ها هم سرایت کرده. بیانیه های ورزشی، هر ورزش دوستی را به یاد مربی با سابقه "مایلی کهن" می اندازد. نامه ها و بیایانیه های این مرد طرفدار حق آنقدر زیاد بود که من هم وسوسه شدم قلمی را که این روزا جرم و خیانت و براندازی محسوب می شود به کار اندازم. آقای مایلی کهن در تمام بیانیه هایش یک موضوع مشترک داشت آنهم طرفداری از حق و عدالت بود. دغدغه ای که همه مردم ایران این روزها دارند. دغدغه ای که تعداد زیادی از مردم بخاطرش یا زندانی شدند و یا شکنجه شدند و یا باطوم خوردند و با کمال تاسف به عده ای تجاوز هم شد و تعداد زیادی هم کشته شدند.
نکته جالب این است که هیچ کدام از این مردم آزادی خواه بیانیه ننوشتند، بلکه جانشان را گرفتن کف دست و رفتند به خیابان.

آقای مایلی کهن در آخرین بیانیه خودش حرفهای قشنگ تری نسبت به قبل زد که محور این جملات "جهان پهلوان تختی" بود. کسی که در اوج شهرت و محبوبیت مردمی اش مقابل رژیم ستم شاهی ایستاد و از مردم دفاع کرد.

حالا سوال من از آقای مایلی کهن که با کمال تاسف و شرمندگی خود اینجانب در انتخابات مجلس به ایشان رای دادم اینست که شما که این همه طرفدار حق و عدالت هستید چطور توانستید مردم مظلوم کشورتان را زیر پا بگذارید و در انتخابات از کسی حمایت کنید که مردم ر خس خاشاک خطاب میکند؟

ابوالفضل الف – تهران


مارلیک و ملارد کرج
از کیف قاپی
تا آدم ربائی

با سلام  و تشکر- لطفا مورد زیر را از طریق برنامه خوبتان پخش کنید:

در مارلیک کرج حدود یکسال و سه ماه پیش سه کیف قاپ به نام های حمید خزایی، حیدر ویسی و علی اکبری که حدود 45 شاکی داشتند بازداشت شدند. هنوز شاکیان این سه کیف قاپ حرفه ای به حق و حقوق خود نرسیده اند. متاسفانه قوه قضائیه و دادگستری شهرستان ملارد در این خصوص رسیدگی خاصی صورت نداده، حال اینکه جدیدا آدم ربایی هم در این شهرک شروع شده. اخیرا دو دانش آموز و یک خانم که می خواسته صبح به مدرسه و به سر کار خود بروند توسط سرنشین های پراید ربوده شده اند. متاسفانه نه پلیس و نه سیستم قضایی در حفظ امنیت مردم کار خاصی انجام نداده اند.


بالا قبری ها
پائین قبری ها

بهشت زهرا تقسیم به شمال شهری و جنوب شهری شده، یعنی بهشت زهرا را تقسیم کرده اند به چند منطقه با قیمت های مختلف. این تقسیمات بر حسب آب و هوا، جاده ها و درهای ورودی به بهشت زهرا، مشجر بودن و خشک و بی سبزی بودن محوطه و زود تر و دیرتر رسیدن به قبر مردگان صورت گرفته است. مرده ای که پول و پله ای از خودش باقی گذاشته و اقوامش مروت داشته باشند در منطقه مشجر و نزدیک به جاده و در ورودی دفن می شود و آن که پول و پله ای نه در زنده بودن داشته و برای پس از مردنش باقی گذاشته، در یک گوشه پرت افتاده ای در بهشت زهرا دفن می شود. البته صاحب مرده، چه برای قبر پرت افتاده و چه برای قبر سه نبش و دم دست باید پول بدهد. از مديرعامل سازمان بهشت زهرا درباره قیمت های متفاوت قبر ها پرسیده اند. و او گفته:

"قيمت قبر در بهشت زهرا همانند خريد خانه در تهران است كه در هر محله ‌ای قيمت بالا و پايين دارد."


آنها کیستند؟

سلام- چند روز پیش یكی از همشهری های رفسنجانی از من پرسید  كه "ظاهرا احمدی نژاد در جلسات تشخیص مصلحت شركت نمی كند، قبلا یك صندلی خالی در كنار رفسنجانی بود كه معلوم بود مربوط به رئیس جمهور است، جدیدا آن صندلی به وسیله صادق لاریجانی پر شده و خبری از احمدی نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نیست."

در جواب گفتم، آن صندلی خالی مال احمدی نژاد نبود. ما آنهائی بود که احمدی نژاد را آورده اند و آنها که  احمدی نژاد را آورده اند نه تنها مجلس را قبول ندارند و می خواهند قدرتش را به صفر برسانند، بلكه حتما در نظر دارند مجمع تشخیص را نیز خلع سلاح كنند و آن را نیز از كار بیاندازند. كسانی كه می توانند قرار داد 7 میلیارد دلاری خط لوله عسلویه – ایرانشهر را ببرند، كسانی كه می توانند مخابرات 8 میلیارد دلاری (كه در حقیقت قیمتش خیلی بیشتر است) را ببلعند، كسانی كه می توانند قرار داد 2.5 میلیارد دلار توسعه چاه بهار را برنده شوند و... حتما می توانند و قدرت دارند كه قدرت مجلس را كاهش بدهند(كه تاكنون داده اند) و قدرت مجمع تشخیص را به صفر برسانند و یا رئیس  اش را بر دارند و رئیس خودشان را سر جایش بگذارند و...


ایست قلبی
یا خودکشی؟

پیرامون مرگ مشکوک دکتر رامین پور اندرجانی، که روز گذشته در پیک نت منتشر شد، اطلاعات دیگری در برخی از سایت های خبری انتشار یافت که بموجب آنها، وی خودکشی کرده است. اطلاعاتی که ما دراختیار داشتیم حکایت از سکته قلبی وی داشت.

این پزشک وظیفه مامور خدمت در کهریزک دانشجوی ممتازی بوده که با رتبه دو رقمی در کنکور سرتاسری قبول شده بود. او قربانی برگزاری دادگاهی غیرعلنی شد زیرا در این دادگاه مورد اتهام قرار گرفته بود.

رامین پوراندرجانی، پزشک 26 ساله، در دادگاه فرمایشی متهم شد که در جریان کشته شدن زندانیان کهریزک مرتکب قصور پزشکی شده است و تهدید می گردد که پروانه پزشکی اش لغو و برای 5 سال راهی زندان خواهد شد. گفته می شود بدنبال این تهدید، رامین پوراندرجانی دچار ایست قلبی شده است و یا به نوشته برخی سایت ها خود کشی کرده است.



برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)