پرسش و پاسخ خبرنگاران با مهدی کروبی
وحشت حکومت
از دور تازه اعتراضات مردم

 

لیدر فراکسیون روحانیون مجلس
آ شیخ مم تقی در اصفهان
خانم ها را دید، اما "شهر" را ندید!

 تماس با ما

infos@

pyknet.

net

27 مهــــــــر

1389

19 اکتبـــــــر

2010

 

 

 

پیک هفته 107  - آرشیو پیك هفته

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" اینجا


منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

 
هاشمی رفسنجانی اعتقاد دارد:
وقتی نباید حقایق را گفت
نمی خواهم امام جمعه باشم؟

در پی بحث هائی که پیرامون عدم حضور هاشمی رفسنجانی در جمع امام جمعه ها در دیدار با علی خامنه ای درگرفته است، خبر آنلاین به نقل از مشاور وی اعلام کرد:

تعبیر ایشان اینست اگر من به نماز جمعه بروم و واقعیت‌ها را بیان نکنم کتمان شهادت کرده و از عدالت می‌افتم. در شرایط کنونی ایشان ترجیح می دهد خطبه ای که پرداختن به مسایل سیاسی و واقعیت های روز جامعه است را نخوانند. ایشان می گوید هر گاه از من سوال- درباره دلیل عدم حضور در نماز جمعه- شده این گونه پاسخ دادم که یکی ازشرایط مهم امام و خطیب جمعه این است که واقعیت ها را مطرح کند. مشکلات و مسایل مبتلا به جامعه را بازگو کرده و راه حل ارائه دهد. عدالت امام جمعه اقتضا می کند که از روی انصاف، علم و دقت مشکلات و مسایل مبتلابه را بیان کرده و تحلیل ارائه دهد. اگر مسایل را بیان کنم باعث ناراحتی برخی خواهد شد، اگر هم نگویم باعث سلب عدالت من می شود. بنابراین هر که از من در خصوص حوادث اخیر سوال می کند می گویم گفتنی ها را در همان نماز جمعه آخر گفتم.


نهادهای امنیتی و نظامی
سرگرم بورس بازی اند

پیام مهدی کروبی در ارتباط با اقدامات اخیر تروریستی در سنندج، مهاباد و همچنین انفجار در پایگاه سپاه پاسداران در خرم آباد لرستان:

طی دو حادثه تروریستی در کردستان، دهها تن شهید و زخمی شدند. تروریست ها با بمب گذاری در میان زنان و کودکان موجب شهادت ۲۷ تن از شهروندان بی گناه و زخمی شدن دهها تن دیگر در مهاباد شدند. در حمله ی تروریستی دیگری در یکی از میادین اصلی شهر سنندج، با تیراندازی به خودروی نیروی انتظامی و کیوسک راهنمایی و رانندگی، ۵ نفر شهید و ۹ تن را مجروح شدند. و در انفجار زاغه های مهمات پادگان امام علی(ع) سپاه در خرم آباد که هنوز ابهاماتی در مورد اینکه این حادثه تروریستی بوده و یا بدلیل سهل انگاری و بی توجهی مسوولین امر و عدم رعایت استانداردهای ایمنی رخ داده است! متاسفانه ۱۸ نفر شهید و دهها نفر دیگر مجروح شدند. حفظ جان و تامین امنیت شهروندان جمهوری اسلامی از وظایف نهادهای امنیتی و انتظامی است که گویا متاسفانه به جای پرداختن به وظایف خویش و جلوگیری از وقوع حوادث تروریستی، به بهانه حفظ انقلاب و بر خلاف قانون و نظر صریح بنیانگذار جمهوری اسلامی، خود را متولی امور سیاسی دانسته و همچون کمپانی های بزرگ امپریالیستی تسلط بر منابع اقتصادی، هم و غم آنان شده است به نحوی که بعضا از انجام وظایف شرعی و قانونی غافل مانده اند و روز بروز در حال سقوط درسیاهچال تو در توی منافع اقتصادی و بورس بازی و توهم های سیاسی هستند و وظیفه اصلی خود را فراموش کرده اند. به دلیل همین توهمات سیاسی و اقتصادی، فرزندان ملت و منتقدان دلسوز کشور را دستگیر می کنند.


نامه فرمانده نیروی انتظامی به احمدی نژاد:
شورش یارانه ای در راه است
پاسخ احمدی نژاد به فرمانده نیروی انتظامی
شما به وظیفه خودتان عمل کنید


گزارشی از وضع اسفناک موزه ملی
سارقین دولتی
دست گذاشته اند روی موزه ملی

سخنرانی سردار نقدی در قیاس به خویش
اغلب رهبران کشورها
بی سواد، کلاش و قاچاقچی اند!

وظیفه دشوار انتخاب میان دروغ ها
شاخدارترین دروغ ها
از میان انبوه دروغ های شاخدار

سرمقاله راه توده
هنوز توان جلوگیری از
فاجعه در ایران وجود دارد!

از یک گزارش دریافتی
 لبنان تا بیرجند
احمدی نژاد در غربت دلش شاد شد

اما خود میداند که  روئی در وطن ندارد!


نتایج سیاست جنگی، کودتای سپاهی و سرکوب مردم در راه است
ایران در انتظار
ده ها میلیارد دلار خسارت

نشریه "اکو" چاپ فرانسه، که اعتباری شبیه "اکونومیست" در انگلستان دارد و به نوعی کپی برداری از اکونومیست است و وابسته به محافل بزرگ سرمایه داری فرانسه، با استناد به یک گزارش محرمانه‌ که اوایل مهرماه برای علی خامنه‌ای ارسال شده، اقتصاد ایران را در آستانه فروپاشی ارزیابی کرده است. این نشریه می نویسد که این گزارش محرمانه را تعدادی از اقتصاد‌دانان بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و وزارت نفت جمهوری اسلامی تهیه کرده و این نشریه به نسخه ای از آن دست یافته است.

در این گزارش آمده که تاثیر تحریم‌ها در سال آینده بالغ بر ده‌ها میلیارد دلار خسارت خواهد بود و لازم است که مقام رهبری چاره ای فوری برای جلوگیری از یک بحران جدی بیاندیشد.

در صورت عدم اقدامات فوری، فلج اقتصادی کشور قطعی است و بدنبال آن، ورشکستی و فروپاشی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور در 8 تا 12 ماه آینده پیش بینی می شود.

در همین نامه پیشنهاد شده که بصورت فوری تجارت خارجی جمهوری اسلامی در جهت چین، روسیه و هندوستان سمت گیری کند. ذخیره سازی مواد غذائی و سوخت و جانشین کردن "یوان" چین به جای دلار و یورو نیز از جمله پیشنهاد های طرح شده در این گزارش محرمانه است.

( مقاله تفسیری اکو که در آن بخش هائی از گزارش محرمانه منتشر شده در اینجا)


نان من کو؟

خبرگزاری مهر به نقل از معاون وزیر بازرگانى جمهوری اسلامی، روز گذشته به مردم ایران مژده داد که بزودی قیمت نان چند برابر خواهد شد.

معاون وزیر گفت: با حذف یارانه‌ها، قیمت نان نیز بر اساس قیمت جهانى گندم و آرد محاسبه مى‌شود و مردم باید از «نانوایى‌هاى آزادپز» نان خود را خریدارى کنند. حذف یارانه نان در چارچوب اجراى قانون هدفمند شدن یارانه‌ها انجام می شود.


تدارک استقبال از خامنه ای
از سوی چهره های آشنا

همه آنهائی را که در گزارش تصویری آماده سازی قم برای استقبال از مقام معظم مشاهده می کنید، همانهائی نیستند که با قمه و باطوم به مردم حمله می کنند و به بیت مراجع مخالف کودتای 22 خرداد حمله ور می شوند؟ طلبه های کفن پوش حرفه ای نیستند؟ بسیجی های موتور سواری نیستند که مردم از آنها نفرت دارند؟

این نمایش های زوری و پولی و حکومتی مشروعیت و مقبولیت مردمی برای کسی می آورد که برای علی خامنه ای بیآورد؟ احمدی نژاد برای کسب مشروعیت به لبنان سفر کرد و آقای خامنه ای برای همین هدف عازم قم است. مشگ آنست که در دکان عطاری ببوید، نه آن که عطار از عطر آن بگوید!

تظاهرات و راهپیمائی در کشور را آزاد اعلام کنند تا بوی واقعی این بازی ها به مشام بیت رهبری و کاخ ریاست جمهوری برسد!




حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

برای کسب در آمد

 سری به ما بزنید


پیام ها و نظرات


دروغ های
شاخدار هفته

از من خواسته بودید که دروغ های دولتی ها در طول هفته را جمع کنم. این دروغ ها آنقدر زیاد اند که اگر بخواهیم چنین مسئولیتی را مطابق توصیه شما برعهده بگیرم، باید تمام وقت و کار و زندگی ام را صرف آن کنم. بنابراین سعی می کنم در ابتدای هر هفته مهم ترین و درعین حال شاخدارترین دروغ ها را برایتان بنویسم:

1- احمد اقبال رضوی، امام جمعه شهر لاهور پاکستان:
آیت‌الله خامنه‌ای از نظر مدیریت و تقوا در تمام دنیا کاملاً بی‌نظیر است./ فارس
2- اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده پلیس:
دشمن با جمع‌آوری ارز از بازار داخلی می‌خواست به سیستم اقتصادی ضربه وارد کند.آفتاب
3- مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:
مقام معظم رهبری امید آزادی خواهان جهان هستند. ایرنا


برای سفرخامنه ای به قم
بلوار عمار
زیادی پهن است!

من یکی از خوانندگان هر روزی و پر پا قرص پیک نت هستم- چند روزی است که درباره آمدن و نیامدن علی خامنه ای به قم حرف و حدیث های زیادی مطرح است. لطفا در این خصوص اگر مطلبی دارید منتشر کنید. یکی از شایعاتی که در شهر قم منتشر شده اینست که ظاهراً  هدف علی خامنه ای از سفر به قم جلب حمایت مراجع از دولت و توجیه جنایات یکسال و نیم پس از انتخابات 22 خرداد است.

البته ناگفته نماند برخی از مراجع به راحتی دم به تله نداده اند و برخی دین به دنیا فروشانی نظیر نوری همدانی 4 میلیارد تومان از خامنه ای گرفته است که نه تنها مجتبی پسر خامنه ای را مجتهد اعلام کند، بلکه پای برهنه به استقبال خامنه ای برود.

همچنین در شهر قم شایعه شده که 75 و 55 متری بلوار عمار یاسر بخاطر پهنای خیابان برای ورود خامنه ای مناسب نیست چرا که خیابان عریض، جمعیت را کم جلوه می دهد ایشان باید از خیابان باریک 19 دی و میدان جهاد وارد شهر شود که جمعیت فراونی جلوه می دهد.

البته ناگفته نماند چند هفته ای است که شایعه می کنند که مثلا خامنه ای این هفته می آید بعد دوباره شایعه می کنند که این هفته نه! هفته اینده می آید. به قول عوام علت این شل کن سفت کن چیست بازار گرمی؟ برای استقبال؟ یا اختلاف خامنه ای با مراجع! آیا نامه ی خامنه ای به هاشمی در خصوص ابطال وقف دانشگاه آزاد ارتباطی با این اختلافات دارد یا نه؟


پیشنهاد
ستون دروغ ها

محمود احمدی‌نژاد:

همه اتفاقات خارق‌العاده‌ای که در عرصه بین‌الملل برای کشور می‌افتد به خاطر عنایت امام زمان است. خبرگزاری فارس

غلامحسین اسماعیلی، رئیس سازمان زندان‌ها:

مجرم سیاسی نداریم، تعداد کمی زندانی امنیتی داریم. خبرگزاری ایسنا

محمد حسینی، وزیر ارشاد:

ایران دارای قوی‌ترین دیپلماسی عمومی جهان است. خبرگزاری فارس

پيشنهاد مي کنم ستونی بنام دروغ های دولت دهم اختصاص بدهید و بصورت روزانه آنها را منتشر کنید. قدیم ها می گفتند "دروغ روز 13 فروردین"، حالا همه روزها و ساعات ایران، 13 بدر است!

پیک نت: خود شما زحمت این کار را تقبل بفرمائید!


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)