در سخنرانی جانشین نماینده رهبر در سپاه فاش شد
برکناری و یا کناره گیری
علی خامنه ای از رهبری مطرح است

 

ابتکار بموقع کروبی

تماس با خانواده زندانیان کودتا

که در شهرستان ها زندانی اند!

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

19 فروردین

1389

8 آوریل

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

به روز شده در ساعت 12 و 30 دقیقه 19 فروردین

میرحسین موسوی:

جنبش سبز برای برپائی

فردای بهتری ایستاده است

ساعاتی پیش سایت "ندای آزادی" متن سخنان مهم میرحسین موسوی در دیدار با فراکسیون مجاهدین انقلاب اسلامی در مجلس ششم را بصورت اختصاصی منتشر کرد. دراین دیدار موسوی گفت:

اصلی ترین عامل که باعث تثبیت و حفظ نظام بود، یعنی اعتماد مردم به حاکمیت از بین رفته است. برخورد عجیب اخیر با مردمی که برای حفظ محیط زیست دریاچه ارومیه رفته بودند نیز نشانه دیگری است از همین روند.  یا پادگانی کردن بهشت زهرا در روز 12 فروردین یا ... و آیا همه مسائل را با امنیتی و پادگانی کردن می توان حل کرد؟ پایه هر تغییری در جامعه تولد یک ایده است و این ایده تغییر در جامعه ما متولد شده و میل به باز بینی همه گیر شده است. باید به مردم هشدار داد که منافع عده ای در برخی نهاد ها نمی گذارد که اینها به آسانی تسلیم خواسته های جنبش و ملت شوند. طرح هدفمند شدن یارانه که توسط رئیس دولت مطرح شده، دراجرای آن دعواهای جاری بوجود آمده مسئله اصلی دولت اجازه گرفتن برای هزینه میلیارد تومانی برای جلب و خرید رای است و لاغیر! کم هزینه ترین راه در اداره کشور آزادی فعالیت تشکل ها، رسانه ها ، نهادهای صنفی و مدنی و...است و نه تقابل و مقابله با آنها .

جنبش سبز باید با همه قشرهای اجتماعی پیوند خورده و مسائل آنها را مطرح کند. از کارگران تا  معلمان. اگر فکر کنند با ادامه نگاه و بینش امنیتی و نظامی مسائل و مشکلات کشور حل می شود اشتباه بزرگی می کنند. ما باید بایستیم تا مسائل و مشکلات حل شود. مردم در این مدت هزینه سنگینی پرداخته اند و چون آرمان بلند و درستی دارند به این هزینه دادن عادت کرده اند. الان شما می بینید زندانی ها قهرمان مردم شده اند و چه استقبالی از آنها می شود و این نشانه بی اثری اینگونه کارها در مقابله با جنبش و خواست مردم است. راه حل درست بازگشت به قانون اساسی و اجرای تام و تمام آن است.


مصاحبه افسر یهودی تبار و سابقه دار "CIA" و همسرش
 در برنامه تلویزیونی "چارلی رز"
احمدی نژاد حسابگراست
باید با او وارد معامله شد!

سرانجام یکی از خوانندگان پیک نت، مصاحبه تلویزیونی آقا و خانم "لِوِرت" را ترجمه کرده و برای انتشار دراختیار ما قرار داد. این خواننده خوب پیک نت، امضای "شیرپاک خورده" را برای خود انتخاب کرده که ما نیز همین نام را بعنوان مترجم مطلب برگزیدیم.

آقا و خانم "لورت" از وابستگان و یا ماموران سازمان "CIA" امریکا هستند و در یک برنامه تلویزیونی مطالبی را که در ادامه می خوانید بیان داشته اند. آنها از ملاقات های خودشان با مقامات سپاه و از جمله محسن رضائی فرمانده اسبق سپاه و دبیر کنونی مجمع مصلحت نظام می گویند. آینده امیدوار کننده ای که آنها برای روابط امریکا و احمدی نژاد ترسیم می کنند، بسیار قابل توجه است. پیک نت در شماره 14 فروردین خود، خلاصه ای از این مصاحبه را منتشر کرده و از خوانندگان مسلط به زبان انگلیسی خود خواسته بود تا این برنامه تلویزیونی را مشاهده کرده و آن را ترجمه و برای انتشار دراختیار ما بگذارند. این درخواست ما را "شیرک پاک خورده" اجابت کرد و در همینجا از ایشان نهایت سپاس را داریم.

 خانم لورت دراین مصاحبه می گوید:

معتقد هستند که در انتخابات ایران هیچ تقلبی نشده است. هیچ سندی مبنی بر وجود تقلب تا به حال از سوی مخالفین احمدی نژاد ارائه نشده است. تظر سنجی 3 ارگان آمریکایی و دانشگاه تهران همه نشان از این دارد که مردم به احمدی نژاد رای داده اند. اینکه یک نفر از یک پاسدار سئوال کند که چه طوری رای بنویسم که تقلب به حساب نمی آید.

دو هفته قبل که در ایران بودم، از طرفداران موسوی پرسیدم که چرا به خیابان ریختید؟

گفتند: چون آقای موسوی گفت که تقلب شده

پرسیدم: سندی هم دادند که حاکی از تقلب باشد؟

گفتند : نه

دولت حاکم به اندازه کافی پاسخگو است. کما اینکه در مورد کهریزک که در آن جنایاتی شده بود بلافاصله آنرا تعطیل کردند و الان دارند همه دست اندر کاران را محاکمه می کنند. در زمان شاه هم ساواک به طور معمول در خیابان به روی مردم شلیک می کرد. این دولت با دولتهای چین- مصر- عربستان سعودی – و عراق صدام حسین فرق زیادی دارد.

خاتمی نشان داد که نتوانست خوب کار کند و موسوی هم نه رفرمیست خوبی است و نه حامی و کمک های بدرد بخوری دارد. جنبش سبز رو به خاموشی دارد و بزرگترین اشتباه غرب این است که با جنبشی که رهبر ندارد معامله کند.

آمریکا بدون داشتن رابطه با ایران نمیتواند به هیچکدام از برنامه هایی که در منطقه بسیار مهم خاورمیانه دارد برسد. آنهایی که ایران را اداره می کنند می خواهند بدانند که آمریکا به دنبال تغییر رژیم نیست. علامتی میخواهند. خود احمدی نژاد علاقه نشان میدهد. او در حکومت است و باید با او وارد معامله شد. باید از آنها پرسید که مسئله شان چیست؟ چه میخواهند؟ از چه نگران هستند؟ ایران هم هیروکربور دارد هم موقعیت استراتژیک. ضد هالوکاست بودن احمدی نژاد فقط برای کسب موقعیت است. او میخواهد بین مردم سنی منطقه طرفدار پیدا کند و ضمنا برای جلب نظر آمریکا! من این را به عنوان یک یهودی آمریکایی می گویم. غرب پیغام احمدی نژاد را بد درک کرده است٬ او قرار نیست که به اسرائیل حمله کند و از روی زمین محوش کند. او میگوید اگر انتخابات شود جمعیت یهود در بین فلسطینی ها حل میشود و در واقع به این شکل اسراییل از روی نقشه حذف می شود٬ منظورش حذف فیزیکی نیست. او می خواهد به عنوان حامی حزب الله و حماس شناخته شود. او میداند که نمایش ضد اسراییلی برای او مفید است. او یک سیاستمدار حسابگر است.

احمدی نژاد آدمی مردمی است٬ او به اقصی نقاط کشور مسافرت کرده است و با همه اقشار مردم ملاقات کرده٬ همه طبقات مردم او را دوست دارند و از او حمایت می کنند. او محبوب ترین رییس جمهور ایران تا به حال بوده است. او سیاستمدار موثری است. او نیازی ندارد که پاسداران را همیشه به خیابان بفرستد٬ با کمی اصلاحات می تواند اوضاع را آرام کند.

آمریکا باید با او وارد معامله شود. در مقایسه میان احمدی نژاد و سادات، سادات خیلی بیشتر از احمدی نژاد ضد اسراییلی بود. او قبل از اینکه مرد صلح شود٬ مرد جنگ بود. او دستور داده بود که هر یهودی را که دیدید٬ بکشید. ولی دیدیم که در نهایت به سوی آمریکا آمد و مبتکر صلح بین اعراب و اسرائیل شد. باید مانند زمان نیکسون و کسینجر که بانی صلح با چین و مصر شدند٬ دولت اوباما هم با ایران وارد معامله شود. برای منافع اسرائیل و امنیت آن باید برگشت به سوی رابطه با ایران.

 سپاه پاسداران در جهت خصوصی سازی اقدامات موثری انجام میدهد. قبلا که ما با محسن رضایی ملاقات کرده بودیم٬ بعدا او به ما پیغام داد که ما با هیچی که نمیتوانیم معامله کنیم!

آنها یک علامتی میخواهند.

رفسنجانی هم هیچوقت به جنگ رهبر نمی رود. او گفته است که رهبر در مرکز ثقل همه چیز قرار دارد. این یعنی ختم جنبش سبز.

------------

من مطالب دیگه ای از این زن و شوهر برایتان ارسال خواهم کرد. اینها خیلی مهم هستند.


سپاه پاسداران- پدیده ای که از نو باید شناخت- 3
امپراطوری سپاه
با 200 هزار میلیارد تومان دارائی

بودجه نظامی دفاعی کشور در بودجه علنی سال 1388 مصوب مجلس معادل 25 درصد کل بودجه، یعنی حدود 120 هزار میلیارد ریال بوده که بر اساس جمع بندی کل بودجه های 20 سال گذشته از زمان رهبری خامنه ای، بیش از یک میلیون میلیارد ریال به طرح های نظامی دفاعی زیر نظر سپاه اختصاص یافته است. بر این اساس با جمع بندی ارقام بودجه و شرکتهای بورسی، دارایی های آشکار سپاه پاسداران حدود 2 میلیون میلیارد ریال، معادل 200 هزار میلیارد تومان است.


مجتبی ذوالنور
از رهبری اوباش و کفن پوشان قم
تا نمایندگی رهبر در سپاه پاسداران
بخش هائی از سخنرانی او در شهر قم


مسعود بهنود
اوباش در ایران
150سال سابقه حکومتی دارند!

اورانیوم غنی شده
امام زاده ای که کور می کند
اما معجزه ای برای شفا ندارد
مصاحبه ای با احمد شیرزاد که با تاخیر منتشر شد


حمله اتمی به ایران استراتژی نظامی امریکا

دیدار فراکسیون خط امام مجلس با کروبی
مراجع قم، بصورت همآهنگ با احمدی نژاد دیدار نکردند


ماجرای ساده دستگیری ریگی و آزادی عطار زاده
سناریوی امنیتی عطار زاده
در قوطی هیچ عطاری نمی گنجد!

محمد خاتمی:
جوابگوی مسائل اقتصادی و بین المللی سال نو کیست؟

اعتراف قائم مقام شهرداری تهران
اعتراض های خیابانی تبدیل به شعار نویسی خیابانی شده

قائم مقام زیباسازی شهرداری تهران، در مصاحبه با ماهنامه "مهرنو" یک اعتراف کرده و یک خبر داده است. اعتراف به رشد شعارنویسی علیه مقامات حکومت- بویژه خامنه ای- و ماموریت جدید کارکنان شهرداری برای رنگ پاشی روی شعارها.

او گفت: شعار نویسی در چند ماه اخیر رشد نامتعارف داشته و رفع آن به مشکلی برای همه مناطق تبدیل شده است. بسیاری از همکاران ما در شهرداری موظف شده اند در خودرو هایشان اسپری های سفید رنگ داشته باشند تا در مسیر رفت و آمد از منزل به محل کار، اگر با شعار مواجه شدند در جا برای سفید کردن آنها اقدام کنند. سعی ما اینست که التهاب ها را کم کنیم. پیش از انتخابات شعار نویسی یک دهم اوضاع موجود بود و گرایش های سیاسی و جناحی هم در آنها وجود نداشت و بیشتر شکل خدماتی داشت.

طی یکی دو ماه اخیر شعارها کم شده که این مربوط به تلاش پلیس در برخورد با شعار نویسان و شهرداری برای رنگ پاشی روی شعارهاست!


وزیر سابق سپاه و رئیس اسبق بنیاد مستضعفان
حاج آقا "رفیقدوست" و کلاهبرداری 15 میلیارد ریالی

رهبر و اژه ای دوره افتاده اند
انتخابات مجلس نهم کابوس تازه کودتاچی ها

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات


کامیون های
ترمز بریده!

با سلام- این نامه را خطاب  به ریاست قوه قضائیه مینویسم. مسلما ایشان هم در چند روز گذشته مطالب پیک نت که تنها منبع درج واقعیت ها می‌باشد را مطالعه کرده و از دریافت کمیسیون 12  میلیون دلاری توسط شرکت تجارت آسیا  و مسلما پرداخت مبلغی از آن به مسئولان خرید کامیون‌های چینی‌ در ایران خودرو که مسولیت مرگ تعداد زیادی از رانندگان این مملکت را به عهده گرفته اند با خبرند. من از طرف خودم و سایر داغ دارانی که در این ماجرا هستی‌ خود را از دست داده‌اند، از ایشان می‌خواهیم که به مسئولیت خود در مسند قضاوت کند و با محاکمه مسئولان این شرکت، درسی‌ به سایرین بدهد تا از مقام خود سو استفاده نکرده و با زندگی‌ مردم بازی نکنند.

نام محفوظ


خواب های طلائی

برای احمدی نژاد

سلام و خسته نباشید- من از خوانندگان قدیمی شما هستم.

مطالبی منتشر ساخته بودید در باره اینکه احمدی نژاد گزینه مطلوب آمریکاست. به نظر من قطعا در آمریکا عده ایی به دنبال احمدی نژاد هستند، اما فراموش نکنید که بیشتر از آنها خود احمدی نژاد و فرماندهان سپاه برای این رابطه عطش دارند.  در این راستا خواهش میکنم که خلاصه این مصاحبه مهم را در اختیار خوانندگان قرار دهید. این مصاحبه در برنامه پر بیننده چارلی رز انجام شده و لورت (افسر کهنه کار سیا) مشغول دفاع از احمدی نژاد است. حرفهای مهم را باید در لابه لای مصاحبه شنید. مثلا آنجا که زن لورت فاش میکند که با فرماندهان سپاه دیدار داشته و در پایان مصاحبه هم بطور کاملا معنی داری احمدی نژاد را با انور سادات مقایسه می کند.

نظر به اینکه لورت به طور مستمر با ایران ارتباط دارد( آنطور که خود در مصاحبه میگوید هفته قبل به ایران آمده بوده) باید گفت که از تیم احمدی تژاد شناخت دقیقی دارند و این زدوبند دارودسته احمدی نژاد را اثبات میکند . تصور کنید که اگر کسی از مدیران خاتمی با سیا دیدار می کرد چه غوغایی به پا میشد. یعنی برخلاف این همه هارت وپورت و ژست ضد آمریکایی، فرماندهان سپاه حاضرند با بدنام ترین آدم ها زد و بند کنند و یواشکی هم بگویند که شما ما را به رسمیت بشناسید ما انور سادات شما می شویم. اینجاست که شخصیت ملی و ارزنده امثال موسوی اثبات می شود. این هم لینک مصاحبه: روی تصویر کلیک کنید. متاسفانه من گرفتار کارهای روزمره هستم، والا این مصاحبه اینقدر مهم بود که خودم برایتان ترجمه کنم. ضمنا جا دارد از ارتباطات لورت با برخی افراد نظیر محمد مرندی نیز اطلاعاتی را بدست آورده و منتشر کنید.

------

توضیح: انورالسادات، پس از مرگ ناگهانی عبدالناصر – حمله قلبی مشکوک- جانشین وی شد. پس از این جانشینی، برای تبدیل او به قهرمان ملی مصر، یک جنگ میان مصر و اسرائیل سازمان داده شد بنام جنگ رمضان که مصر در آن پیروز شد و صحرای سینا را که در زمان ناصر به تصرف اسرائیل در آمده بود پس گرفته شد. بدنبال این پیروز، سادات پرچم صلح و به رسمیت شناختن اسرائیل را بلند کرد و پیشگام این سیاست در خاورمیانه شد.


 

نگذارید حجتیه
فراموش شود!

با عرض سلام، خواهش میکنم این مطلب را منتشر کنید:

انجمن حجتیه با هدایت محافل انگلیسی تاسیس شد تا در جامعه شیعه و ایرانیان نفوذ کند. دکتر شریعتی این مسئله را خیلی زود کشف و شناسائی کرد و علت مشکل پیدا کردن گروهی از روحانبیت با مرحوم شریعتی  همین نکته بود. مرگ مشکوک شریعتی زیر سر همین فرقه بود. در زندان یکی از همین قرص ها و داروهائی که بعدها در جمهوری اسلامی باعث بیماری فوری و مرگ فوری تر عده ای شد به او هم خورانده شد و سپس آزادش کردند تا بیرون از زندان بمیرد.

گروه فرقان که مطهری و مفتح و قرنی را در جمهوری اسلامی ترور کرد هم وابسته به همین انجمن بودند.

بعد از انقلاب امام  قصد متلاشی کردن این فرقه را داشت و حتی نوشت و گفت که نگذارید انقلاب به دست این نااهلان بیفتد، اما موفق نشد و این فرقه با هدف حفظ خویش برای آینده خود را به حاشیه کشید و به همین دلیل دعای ندبه مدتی در جمهوری اسلامی رونق نداشت. الان 10 و 12 سالی میشود که این فرقه با رونق دادن دوباره دعای ندبه در ایران همه جا نفوذ کرده و تمامی ابزارهای قدرت را در دست گرفته است. جنگ لفظی آنها با انگلیس و امریکا و حتی اسرائیل را جدی نگیرید. به قول معروف این جنگ زرگری است تا افکار عمومی را منحرف کند. از خودتان پرسیده اید که بعد از 11 سبتامر چرا "جک استرو" وزیر خارجه وقت انگلیس بلافاصله به ایران سفر کرد؟

وظیفه همه شیعه های 12 امامی اکنون اینست که  شیعیان ایران را از این مانورها و وابستگی ها آگاه کنند. از شما هم خواهش می کنم اطلاع رسانی کنید.

این یادداشت را برای شما نوشتم زیرا دو هفته پیش خواندم که نوشته بودید الان فرقه حجتیه با نام های موسسه غدیر و اندیشه های مصباح یزدی – تنویز افکار امام- فعالیت می کند.

فرهاد


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)