ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

12 آذر  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

سرگرم اخبار

گمراه کننده

نباید شد!

 
 
 
 
 

سلام پیک نت- لابد خبرحمله به سفارت ایران دربرلین را شنیده اید ویا ویدئوی آنرا دیده اید. من درمردم ریپورت دیدم که چگونه تعداد زیادی با کامنت های درود برشرفتان، جوانان غیورایران و مشابه از آن تعریف و تمجید کردند. دراین رابطه آلمان اظهارتاسف کرده و خبرگزاری ایرنا گزارش خود در این مورد را با عنوان "تعرض به سفارت ایران در برلین با کینه از پیروزی مقاومت فلسطین در غزه" منتشر کرد و با اعلام اینکه شمار مهاجمان حدود بیست نفر بود، نوشت: شعارهای آنها مبنی بر اینکه غزه با موشک های ساخت ایران پیروز شد به خوبی نشان داد که از سوی اسرائیل از این اقدام حمایت و پشتیبانی شده بود.

بنظرشما این حمله کنندگان از سوی اسرائیل و یا ایران حمایت و پشتیبانی می شدند؟ و یا تبلیغ کارآمدی موشک های جمهوری اسلامی نبود؟

پیک نت: ما از چنین خبری اطلاع نداریم. این نوع خبرها، بی اهمیت تر از آن هستند که در مطبوعات آلمان و یا دیگر کشورهای جهان منعکس شوند. خبرگزاری ایرنا و یا روزنامه کیهان به این خبرها با اهداف سیاسی – تبلیغاتی خودشان پوشش می دهند. چنان که گوئی حادثه مهمی روی داده است. این که اسرائیل پول داده یا خود ایران چنین کرده و یا نکرده و دیگر تفسیرهائی که در مطبوعات حکومتی جمهوری اسلامی معمول و مرسوم است، امری است که نه ما اطلاع داریم و نه وارد این مقولات می شویم. این همه خبر مهم در ارتباط با ایران و جهان، لحظه به لحظه پخش می شود، بهتر نیست بدنبال اخبار مهم تری باشید تا خبر جمع شدن چند نفر اطراف سفارت جمهوری اسلامی؟

پیک نت   12  آذر

 
 

اشتراک گذاری: