ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

اگر به زبان خود عزیز جعفری بخواهیم بنویسم:

فرمانده کل سپاه

حرف های احمدی نژاد را "بلغور" کرد! 
 
 
 
 

سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران که بخش های مهم آن را در همین شماره پیک نت می خوانید، دارای نکاتی است که به هیچ وجه نباید از آن غفلت کرد. باید این نکات را از پرگوئی ها و پراکنده گوئی های رایج در جمهوری اسلامی جدا کرده و "جان کلام" را منتشر کرد تا مردم بدانند آنها که سکان مملکت را دراختیار گرفته اند چگونه می اندیشند و چه می گویند. از سوی دیگر نباید فرصت داد که بگویند و بروند و فراموش شود چه گفته اند.

فرمانده کل سپاه در سخنرانی خود می گوید: "انقلابی بودن یعنی گوش دادن به فرمایشات ولی فقیه" بدین ترتیب او که نمی تواند بازیگوشی کرده باشد، برای اولین بار "مقام رهبری" را حذف کرده و "ولی فقیه" را جای آن نشانده است. این ولی فقیه فردا می تواند مصباح یزدی و یا یک آیت الله دیگری باشد که فرماندهان سپاه حکومت کنند و او "ولی فقیه" باشد!

عزیز جعفری که زیر فشار رسوائی و فاجعه دوران 8 ساله ریاست جمهوری احمدی نژاد و حمایت شخص وی و بقیه فرماندهان سپاه از وی قرار دارد، در بخش دیگری از سخنرانی خود می گوید: "وضع خوبی داریم اما وضع انقلاب در خارج از کشور بهتر از داخل کشور است!" و در ادامه همین ادعا اضافه می کند: " درمرحله سوم انقلاب قرار داریم. یعنی در مرحله اسلامی کردن نظام جهانی." و این همان جمله معروف و مضحک احمدی نژاد است که بارها تکرار کرده بود و تکرار آن از سوی فرمانده کل سپاه نشان میدهد هر دو از یک مرکز فکری هدایت می شدند و می شوند!

فرمانده سپاه بی آن که نام خاتمی و هاشمی و روحانی را در این سخنرانی بیآورد به همه آنها اشاره می کند. از جمله درباره انتخابات دوم خرداد که هم او و هم بقیه آقایان میدانند و بارها نیز تکرار کرده اند که اگر نبود آن انتخابات حمله نظامی به ایران قطعی بود، می گوید:" در دوم خرداد شعار توقف انقلاب داده شد."

عزیز جعفری که در هر سخنرانی و مصاحبه ای که می کند ابعاد کم اطلاعی و کم دانشی سیاسی آلوده به ادبیات عصبی و تهاجمی او آشکار تر می شود، در همین سخنرانی اعتراف جالبی می کند که نشان میدهد در داخل سپاه نیز اصلاحات به بدنه این تشکیلات نظامی فشار می آورد. او این اعتراف را در این جمله بیان می کند: " استحاله فرهنگ انقلابی حتی به سپاه هم فشار می آورد."

او به بسیجی هائی که مقابلش نشسته اند وعده میدهد که مدیریت میانسالی و پیرمردی حذف خواهد شد و نیروی جوان و بسجی جانشین آن خواهد شد. یعنی تکرار همان دوران احمدی نژاد که از درون آن بابک زنجانی ها و ناصرصراف ها بیرون آمدند.

فرمانده کل سپاه می گوید که مذاکرات جاری اتمی با اراده رهبر و زیر فشار تحریم ها آغاز شد تا بلکه تحریم ها برداشته شود و فشار اقتصادی به مردم کم شود.

او در بخش دیگری از سخنرانی خود، با همان ادبیاتی که به آن اشاره شد، محققان دانشگاه ها را افرادی معرفی کرد که حرف های هم را "بلغور" می کنند!

 

پیک نت اول اسفند

 
 

اشتراک گذاری: