ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

سخنان نماینده رهبر در سپاه

در عصر امام خامنه ای

سپاه وارد لبنان و سوریه شد 
 
 
 
 

سپاه نیوز، از همایش پیشکسوتان نمایندگی ولی فقیه در سپاه و سخنرانی شیخ علی سعیدی نماینده رهبر در سپاه گزارش داد. علی سعیدی در سخنرانی خود گفت:

مجموعه سپاه پاسداران همواره با متغیرهای متفاوتی در عرصه‌های داخلی و بین المللی مواجه شده است. یکی از این متغیرها تغییر نسل بود. به این معنی که با بازنشستگی نسل اول پاسداران و ورود نسل جدید، مجموعه سپاه به لحاط سنی دستخوش تحولاتی شد.

نیروهایی در سپاه جایگزین شده‌اند که تجربه دفاع مقدس و آشوب‌های منافقین و ضد انقلاب در دههٔ اول انقلاب را ندارند و این هنر مجموعه سپاه است که بتواند ضمن آموزش افراد جدید آنان را با گذشته آشنا سازد.

سپاه پس از جنگ از سه نیرو تبدیل به پنج نیرو شد، با مأموریت‌های جدیدی در عرصه هوافضا، موشکی و نیز ماموریت‌های امنیتی در مرزهای شمال غرب و جنوب شرق.

با ورود به عصر سازندگی و لزوم عمران و آبادانی کشور پس از دوران دفاع مقدس، تحول در عرصه ارتباطات و مخاطرات ناشی از اینترنت و ماهواره، چالش امنیتی شدن فضای انتخابات و تمرکز نظام سلطه بر وارد کردن جنگ نرم و عملیات روانی در این عرصه، ورود اندیشه‌های التقاطی در صحنه سیاسی کشور و تلاقی منافع جریان معارض داخلی با جریان برانداز خارجی از جمله متغیر‌های سال‌های اخیر بود.

عصرامام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شرایط امروز با عصر حضرت امام خمینی (ره) تفاوت‌های زیادی پیدا کرده است. یکی از این تفاوت‌ها گسترش مرزهاست و به واسطهٔ این اتفاق عرصه نبرد نیز گسترش پیدا کرده تا جایی که عرصه نبرد ما امروز از شلمچه به سواحل مدیترانه شرقی (بخوانید حضور در لبنان و سوریه) نیز کشانیده شده است. امروز به طور مستقیم با عناصر نظام سلطه در منطقه درگیر شده‌ایم.

 

پیک نت 4 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: