ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

درجلسه غیر علنی مجلس

تذکرها و توصیه های

لاریجانی به نمایندگان مجلس 
 
 
 
 

مجلس یک جلسه غیر علنی تشکیل داد تا علی لاریجانی کمی نمایندگان بی تاب مخالفت با دولت روحانی و مذاکرات اتمی را در جریان واقعیات مملکت و تصمیمات پشت پرده حکومت بگذارد.

لاریجانی در جلسه غیرعلنی مجلس از نمایندگان خواست برای رعایت «مصالح» نظام در سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌های خود اطلاعات حساس را افشا نکنند. او همچنین خواستار رعایت مسائل امنیتی کشور، نظام و انقلاب در جلسات علنی شد.

حسین بهدشتی یکی از نمایندگان مجلس در باره این جلسه مجلس گفت: لاریجانی از نمایندگان خواست با استناد به منابع موثق در موضوعات مختلف اظهار نظر کنند.

از جمله سخنان برخی نمایندگان مجلس درباره نقش جمهوری اسلامی در جنگ سوریه٬ نظر رهبری درباره توافقنامه ژنو و برخی مسائل دیگر.

(اشاره به آموزش ۳۰۰ هزار نظامی از سوی جمهوری اسلامی برای جنگ در سوریه و یل انتقاد علی خامنه‌ای از توافقنامه ژنو در دیدار با سران قوا که برخی نمایندگان در سخنرانی های خود به آن اشاره کرده اند. گروهی دیگر از نمایندگان نیز دو هفته پیش با انتشار دو نامه از اختلاف حسن روحانی با فرماندهان سپاه بر سر برگزاری رزمایش موشکی سپاه خبر داده بودند. این موضع گیری ها با اعتراض روحانی و فرماندهان سپاه روبرو شده است.

 

پیک نت 6 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: