ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

مردم میدانند و بیشتر هم باید بدانند

"آقا مجتبی" و فرماندهان

پشت پرونده بابک زنجانی اند! 
 
 
 
 

وزیر نفت (زنگنه) می گوید هر ایرانی 110 هزار تومانی از بابک زنجانی طلب دارد. یکی از شاکیان بابک زنجانی که مصاحبه اش را در شماره 30 بهمن پیک نت خواندید (اینجا) می گوید هزار و 500 کیلو طلا برای زنجانی خریده و معادل 80 میلیون‌ دلار از او طلبکار است. ماجرای این طلا ها که "ناصر صراف در ترکیه محلل و واسطه آن بود، بین ایران و ترکیه و غنا و دبی سپاه خور و یا ملا خور شده خود یکی از ماجراهای فراموش نشدنی در جمهور اسلامی و اقتصاد اسلامی و پیشرفت های ایران در دوران تحریم هاست!

 یک شاکی دیگر زنجانی هم  می گوید شش‌ میلیون‌ یورو اوراق ارزی دست او دارد. با این حساب اگر سپاه پشت زنجانی را خالی کند و او مجبور شود بدهی اش به وزارت نفت را هم صاف کند. در دو قلم، 1500 کیلو طلا و  6 میلیون اوراق ارزی از بدهی اش باقی است.

کدام آدم ساده ای می تواند باور کند که یکنفر، بدون داشتن پشتوانه حکومتی و شبکه حمایتی و مافیائی زیر زمینی می تواند چنین دست به غارت پول یک مملکت بزند؟ پشت پرونده بابک زنجانی "آقا مجتبی" خامنه ای و فرماندهان سپاه اند. روز به روز مردم بیشتر این را متوجه می شوند و همین مافیای "نظامی- بیتی" با جنجال سازی هائی مثل کتک زدن امنیتی "نوری زاد" و نمایش تصاویر او از طریق تلویزیون های ماهواره ای، بسیج اوباش با عکس اعدام موسوی و کروبی و خاتمی در راهپیمائی 22 بهمن، جنجال قصاص و بستن روزنامه "اسمان"، احضار ورزای دولت به مجلس و انواع حاشیه سازی های دیگر می کوشد توجه مردم را از این غارت مملکت، نتایج تحریم ها و سیاست اتمی 8 ساله منحرف کند. و روحانی چه آگاهانه تسلیم این صحنه سازی ها نشده و روی تغییرات اقتصادی، کنترل پولی مملکت و باز کردن پرونده غارتگران 8 ساله ایستاده است و در سخنرانی 22 بهمن خود نیز بی اعتناء به عکس زیر چوبه دار موسوی و کروبی و خاتمی، انگشت را گذاشت روی همین غارت و غارتگر در 8 سال دولت احمدی نژاد و به مردم توصیه کرد سئوال کنند چرا یکنفر (زنجانی) توانسته میلیاردها دلار پول مملکت را به جیب بزند.

 

  

پیک نت 7 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: