ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

دولت ترکیه "جاکن" می شود

در ایران آب از آب تکان نمی خورد! 
 
 
 
 

معلوم نیست ابعاد فساد مالی در کابینه و دولت ترکیه تا کجاست و سر به چه ارقامی می زند، اما فعلا با افشای یک میلیارد دلار اختلاس و رشوه و پولشوئی دولت این کشور بشدت متزلزل شده است و می رود به سمت سقوط. بویژه که نقش آقا زاده نخست وزیر هم در این ماجرا فاش شده است.

فسادی که مانند سرطان خون در رگ های جمهوری اسلامی جریان دارد دهها برابر آن فسادی مالی است که در ترکیه فاش شده است. و حتی بخشی از افشای فساد مالی در دولت ترکیه به "فساد مادر" در جمهوری اسلامی پیوند خورده است. آیا تعجب آور نیست، فسادی که به سرطان خون می ماند حتی در حاکمیت جمهوری اسلامی شیمی درمانی هم نمی شود، اما در ترکیه دولتی را که تا چند وقت پیش مقتدرترین دولت چند ده سال اخیر این کشور بود را بشدت متزلزل کرده است؟

اگر همین مقدار آزادی احزاب و مطبوعات که در ترکیه هست و فساد مالی را پیگیری و افشا می کند، در ایران هم بود، کار به چنین غارت و فساد بی سابقه ای در جمهوری اسلامی می انجامید که انجامیده و بیت رهبری و سپاه پاسدار فساد و سرکوب اجازه شیمی درمانی آن را هم نمی دهد؟

گزارش دریافتی از ترکیه در ارتباط با متزلزل شدن دولت ترکیه زیر فشار افشای فساد مالی دولت اردوغان را در همین شماره پیک نت بخوانید.

 

پیک نت 8 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: