ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

معاون سازمان انرژی اتمی

14 هزار کارمند و متخصص

در سازمان اتمی کار می کنند 
 
 
 
 

علی‌اصغر زارعان  معاون حفاظت و امنیت سازمان انرژی اتمی در دیدار با کارمندان و متخصصان انرژی اتمی  ایران گفت:

 

حدود 19 هزار سانتریفیوژ داریم

دشمن برای ایجاد یأس و ناامیدی از طریق عوامل خارجی و بعضاً داخلی خود که ناآگاهانه ساز دشمن را کوک می‌کنند، مدتی است در پایگاه‌های اینترنتی بحث توقف فعالیت ماشین‌های سانتریفیوژ، تعطیلی غنی ‌سازی یا تعطیل اکتشاف و استخراج و بعضی موارد حاشیه‌ای را مطرح می‌کنند. برخی هم سنگ این موضوع را به سینه می ‌زنند و همزبان دشمن می‌شوند.

افراد اندک و انگشت ‌شماری هستند که متأسفانه کار و زحمات دیگران را به خودشان نسبت می‌دهند و با ادعای کذب خود را طلایه‌دار صنعت هسته‌ای معرفی می ‌کنند، در صورتی که واقعیت چنین نیست و در آینده ناگفته‌هایی است که همراه با اسناد و مدارک بر حسب شرایط و مقتضیات زمان ارائه خواهد شد.

من از 14 هزار پرسنل و متخصص سازمان در برابر توهین و ادعای دیگران دفاع می کنم.

از نیروهای خدماتی تا افراد گمنام در عرصه های مختلف که تلاش کرده اند این صنعت به اینجا برسد. خشت به خشت را آنها روی هم گذاشتند که امروز شده ایم سازمان انرژی اتمی. کسی نمی تواند ادعا کند که حلقه اول من بودم، بلکه غنی سازی و این همه پیشرفت در توسعه صنعت هسته‌ای کار یک یا چند نفر خاص نبوده و گروه های بسیار زیادی که اکثراً ناشناخته و گم‌ نامند از سال های قبل در این عرصه فعالیت های چشمگیری داشته‌اند که کلیه سوابق و مستندات نشان دهنده آن است. برخی از این افراد حتی نخواستند مطرح یا تشویق شوند .

اکنون یکی از کشورهای دارای نیروگاه اتمی با ظرفیت 1000 مگاوات هستیم و روزانه شش میلیون لیتر فقط صرفه­ ‌جویی سوخت فسیلی داریم.

 

پیک نت 10 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: