ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

آیت الله صانعی:

مردم را مرتب در جریان

دزدی و خیانت 8 ساله بگذارید 
 
 
 
 

سردبیر، مدیر مسئول و شماری از کارکنان خبرگزاری ایلنا، علاوه بر آیت الله بیات، با آیت الله یوسف صانعی نیز  در قم دیدار کردند. آیت الله صانعی که در زمان آیت الله خمینی عضو شورای نگهبان بود و در زمان رهبری علی خامنه ای به قم بازگشت، دراین دیدار گفت:

 

در 8 سال گذشته مشکلات زیادی برای کشور و مردم ایجاد شد، اقتصاد، سیاست خارجی، سیاست داخلی و... کشور در این 8 سال گذشته آسیب دید.

اظهار نظر بنده در خصوص احمدی نژاد در ابتدای دوره دوم او، واکنش های زیادی در پی داشت، بنده در آن جا گفتم کسی که به عنوان رئیس جمهور سوگند خورده تا به مردم احترام بگذارد، نباید به بزرگان توهین کند؛ در حالی که دیدیم آقای احمدی نژاد به آیت الله هاشمی،  آقای ناطق نوری و دیگر بزرگواران اهانت کرد و هیچ کسی هم نمی گفت که او خلاف قانون اساسی عمل می کند.

با وجود تمام محدودیت ها و جریان ردصلاحیت آیت الله هاشمی، باز هم در انتخابات ریاست جمهوری ماندند و واقعا انتخابات اخیر ریاست جمهوری اراده الهی بود.

عده ای نمی خواستند آرامش به جامعه و میان مردم برگردد، این افراد با ندانستن مردم و عدم آگاهی جامعه است که می توانستند خودنمایی کنند؛ اگر کسی می دانست که در این 8 سال گذشته چقدر دزدی و خیانت به کشور شده و این گروه چه خلاف هایی مرتکب شده، آن ها نمی توانستند این قدر خودنمایی کنند.

اکنون باید از فرصت استفاده کرد و به مردم آگاهی داد که در آن 8 سال گذشته چه بر سر کشور و حقوق مردم رفت.

ایلنا، رسانه ای است که تملق و چاپلوسی نمی کند، شما هرچه می توانید برای مردم و آگاهی بخشی به جامعه بنویسید و حق را بگویید ولاغیر.

باید بیمه تأمین اجتماعی در کشور فراگیر شود، متأسفانه در کشور ما به جای این که افراد به سمت بیمه تشویق شوند، اصلا از آن اطلاعی ندارند؛ چون می خواهند همیشه یک عده چشم شان به دست آن ها باشد تا همیشه به دنبال شان بیایند، در حالی که امام خمینی(س) نظرش گداپروری نبود.

 

پیک نت 10 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: