ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

کلاهک اتمی

9 هزار میلیارد تومانی! 
 
 
 
 

حسن روحانی یک کلاهک اتمی در اختیار دارد که تاکنون در چند مصاحبه و سخنرانی آن را رونمائی کرده، اما هنوز آن را سوار موشک بالستیک "افشاگری" نکرده و شلیک نکرده است. این کلاهک حامل افشای جزئیات 9 هزار میلیارد تومان غارت کشور طی 8 سال حاکمیت فرماندهان نظامی زیر پرچم فعالیت اتمی است. روحانی در سخنرانی خود در راهپیمائی 22 بهمن و در حالیکه پیاده نظام فرماندهان این غارت تاریخی با عکس های موسوی و خاتمی و کروبی زیر طناب دار مقابل تریبون جمع شده بودند به این غارت اشاره کرد و یکبار هم در سفر اخیر به هرمزگان. او در هرمزگان گفت:

«یک گروه با عنوان دور زدن تحریم ها منافع ملی را دور زدند و پول ملت را برداشتند. وقتی کلاهبرداری سه هزار میلیارد تومانی (بانک صادرات و بانک ملی- محمد خاوری و علینقی جهرمی) فاش شد دهان‌ها از شنیدن آن باز ماند، و حالا معلوم شده که این هنوز بخشی از ماجراست. تاکنون معلوم شده که به بهانه دور زدن تحریم ها 9 هزار میلیارد تومان پول این ملت برده شده. تازه مطمئن نیستیم که این9 هزار میلیارد تومان همه‌ این غارت باشد و ممکن است چیزهای دیگری هم باشد که بعدا کشف شود.»

آنها که این غارت تاریخی را تحت حمایت سپاه و بیت رهبری در جمهوری اسلامی کرده اند، تلاش می کنند با بستن روزنامه ها، راه انداختن کارناوال "فتنه" و "اعدام باید گردد"، احضار وزرای دولت به مجلس، رجز خوانی های موشکی، مخالفت با مذاکرات اتمی و ناچیز معرفی کردن "تحریم" هائی که از کنار آن غارت 9 هزار میلیارد تومانی ممکن شد و... جلوی شلیک کلاهک اتمی روحانی را بگیرند، بویژه که میدانند تا همینجا هم مجلس آینده را باخته اند و نوبت اصلاحات در قوه قضائیه و تغییرات در فرماندهی سپاه نیز دور نیست. آنها می کوشند مذاکرات اتمی را به شکست بکشانند تا تحریم ها ادامه یافته و دولت نتواند حریف بحران اقتصادی شده و نان به سفره مردم برسد. آنها میدانند که باز شدن گره بحران اقتصادی یعنی عمیق تر و مردمی تر شدن پایگاه دولت و اصلاحات و این برای آنها یعنی "فاجعه"! به همین دلیل سعی می کنند مانند دوران مقابله با محمد خاتمی ماجرا آفرینی کنند و آتش پهلوئی برای دولت باز کنند. غافل از این که همه تجربه 8 ساله دوران خاتمی و 8 ساله فاجعه دوران احمدی نژاد در اختیار دولت روحانی است، مملکت ورشکسته است، پرونده های فساد و غارت بدست دولت افتاده، ادامه سیاست جنگی- اتمی ممکن نیست و بخش مهمی از جناح راست جمهوری اسلامی نیز از وحشت سقوط نظام سوار قطار دولت روحانی شده است. کلاهک اتمی که روحانی در اختیار دارد، به مراتب پرقدرت تر از تنش آفرینی های موضعی مخالفان دولت اوست. برای درک عمیق تر اهمیت این کلاهک اتمی، از جمله، نگاه کنید به سکوت امام جمعه های موقت تهران درباره غارت 9 هزار میلیارد تومانی که در دوران حمایت همه آنها از دولت احمدی نژاد و سیاست اتمی و جنگی روی داد و همگی از متهمین پرونده این غارت تاریخی اند. آنها از همه چیز می گویند جز همین غارتی که خود از متهمین آن هستند.

 

پیک نت 11 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: