ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

"صخره سخت" یا "سنگ پای قزوین"

مصباح یزدی از امام زمان

عبور کرد و به خدا رسید! 
 
 
 
 

حسن روزی‌طلب از نویسندگان روزنامه ایران در دوران احمدی نژاد بود. روزنامه ایران روزنامه رسمی دولت است. مانند خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا". سمت گیری سیاسی این روزنامه وخبرگزاری تقریبا هر 8 سال تغییر می کند و تابع سیاست ریاست جمهوری است. در دورانی که روزی طلب در روزنامه ایران کار می کرد، این روزنامه پیرو سیاست های دولت احمدی نژاد بود و روزی طلب که از شاگردان سفت و سخت مصباح یزدی است و در جبهه پایداری وی فعالیت می کند در دوران احمدی نژاد، در این روزنامه نظرات مصباح را تبلیغ می کرد. کتابی هم نوشته بنام "صخره سخت" که صفار هرندی وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد و مشاور کنونی فرمانده کل سپاه با تعریف و تمجید آن را رو نمائی کرد. "صخره سخت" همان مصباح یزدی است که اگر عنوان کتاب "سنگ پای قزوین" بود مصداق بهتری برای مصباح یزدی بود!

روزی طلب چند روز پیش در مدح خداپرستی مصباح یزدی ماجرائی را نقل کرده که خبرگزاری ایسنا به نقل از "پارسینه" آن را منتشر کرده است. او که ظاهرا در دفتر مصباح یزدی مستقر است، گفته است:

«شخصی تلفنی با دفتر تماس گرفت و نسبت به سخنرانی‌های استاد شروع به اعتراض کرد. این شخص در صحبت‌های خود دائما از مردم و نظر آنها صحبت می‌کرد و می‌گفت: اسلامی که آقای مصباح تبلیغ می‌کند اسلامی نیست که مردم قبول دارند. مردم در انتخابات مختلف نشان دادند که اسلام آقای مصباح را قبول ندارند. ایشان در حرف‌هایشان منطق ندارند.

گزارش این تماس خدمت حضرت استاد عرض شد. ایشان پس از اینکه به دقت صحبت‌ها را شنیدند، لبخندی زده و فرمودند: "خوب بود در جواب ایشان می‌گفتید حرف «مردم» زیاد زده می‌شود، خیلی‌ها هستند که از حق «مردم» و نظرات «مردم» دفاع می‌کنند. تنها خداست که در این میان غریب و مظلوم است و کسی باید از خدا دفاع کند و حرف خدا را بزند. مصباح می‌خواهد حرف خدا را بزند."

 

پیک نت 11 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: