ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

پاسخ به دو پیام

اجازه بدهید "پیک نت"

در مسیر مستقل خود پیش برود!

 
 
 
 
 

سلام بر شما: خسته نباشید دوستان۰ضمن تشکر از زحمات شما برای ارائه اخبار و تحلیل های خوبتان، به عرض میرسانم که به هیچ وجه برخی مواضع سیاسی شما که موازی سیاست های روسیه پوتینی است را درک نمی کنم. آیا  رویدادهای اخیر اوکرائین را یکسره باید ضد مردمی دانست و حکومت دست نشانده روسیه پوتینی را تطهیر کرد؟ می دانم که پدیده های سیاسی پیچیده اند و تحلیل آنها ساده نیست ولی تحلیل های سوگیرانه کاملا پیداست. لطفا روسیه پوتینی را که رفتار سیاسی ضد مردمی و غارتکرانه اش با مردم ایران و سایر ملل کاملا روشن است تطهیر نکنید۰ حتم بدانید این گونه موارد به اعتماد خوانندگان شما ضربه می زند۰ از شما می خواهم به جای متهم کردن خوانندگان خود که بعضا در جواب هایتان منکعس است کمی فکر کنید۰شاید آنها خیرخوه شما باشند۰

 

پیک نت: دوست عزیز! شما اطمینان داشته باشید که اطلاعات ما در باره روسیه و پوتین و دولتش کمتر از شما نیست. اما اجاره بدهید همه نوع خبری منتشر شود. همانطور که شما خودتان هم نوشته اید تحلیل و تفسیر رویدادها آسان نیست. از جمله درباره روسیه و نقش آن در همسایگی ایران و دهها مسئله دیگر که ما همه آنها را در نظر داریم. تحلیل شتابزده، یکسویه بینی و احساساتی نتیجه اش همان می شود که شما درباره نقش غارتگرانه روسیه پوتین در ایران نوشته اید!؟ یا آن می شود که درجریان کودتای انتخاباتی 88 ناگهان همه را در داخل کشور دور زدند و گفتند روسیه کودتا کرد! یا درحوادث سوریه، از بغض معاویه طرفدار سرنگونی فوری بشار اسد شدند.

تکرار آنچه که رسانه های دیگر بصورت زنجیره ای منتشر می کند، هنر نیست و شما و دیگر خوانندگان پیک نت به خود اجازه بدهید بانگ دیگری هم به گوشتان برسد. اجاره بدهید ما مسیر منسجم خود را ادامه بدهیم و قضاوت را به آینده موکول کنید. این روش ما در باره حوادث لیبی، حوادث سوریه، اوضاع داخل کشور، امروز اوکرائین و فردا کشور و حادثه ای دیگر است. از ما نخواهید مانند شما فکر کنیم. اجازه بدهید ما همچنان مانند پیک نت فکر کنیم.

 

* شما درباره فساد در جمهوری اسلامی و فساد در ترکیه چند روز پیش با عنوان بزرگ نوشتید که "آب از آب تکان نمی خورد". من به شما اطمینان می‌دهم تا موقعی که شما‌ها اپزیسیون این رزیم باشید آب از آب تکان نخواهد خورد. یک روز از رژیم حمایت می‌کنید، یک روز از شوروی، یک روز از موسوی، یک روز از روحانی. شما اصلا می‌دانید چه‌ می‌خواهید و دنبال چی‌ هستید؟ خدا به آدم هایی مثل شما‌ها عقل بدهد تا در ایران آب از آب تکان بخورد. به امید آن روز.

قندریزچی

پیک نت: آقای فندریزچی. امیدواریم دعای خیر آخر پیامتان شامل حال شما هم بشود!

 

پیک نت 11 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: