ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

در مرز 90 سالگی

پرت و پلا گوئی احمد جنتی

روز به روز بیشتر می شود! 
 
 
 
 

شیخ احمد جنتی دبیر شورای نگهبان که به 90 سالگی نزدیک می شود، با اعضای شبکه نظارت شهرستان‌های استان فارس دیدار و برای آنها سخنرانی کرد. بخش هائی از این سخنرانی را خبرگزاری های داخلی – از جمله خبرگزاری ایلنا- مخابره کرده اند، کاملا نشان میدهد که پرت و پلا گوئی او روز به روز بیشتر می شود و حتی چند جمله منسجم و در ارتباط با هم نیز نمی تواند بگوید.

به این بخش از سخنان او در جمع شبکه نظارت فارس توجه کنید:

«مردم در زمان شاه رشد کرده بودند، ولی امام می‌دانستند که این مردم، مسلمان هستند و اگر بیراهه رفته‌اند علتش این بوده است که رهبری نداشته‌اند. (پیشرفت یعنی بیراهه؟)

دانشگاه‌ها که محل کادرسازی مملکت است و دانشجویان در آینده، مدیران و وزیران کشور را تشکیل می‌دهند. باید توجه داشت که آیا دانشجویان به نماز، روزه، حجاب و... عقیده دارند؟

مقام معظم رهبری کلیه امور مملکت را زیر نظر دارند. در فتنه سال‌های ۷۸ (حمله شبانه لباس شخصی ها به خوابگاه دانشجویان) و ۸۸ (کودتای انتخاباتی که خود جنتی در آن نقش مهمی داشت) واقعا مملکت از دست رفته بود. دشمن مطمئن بود که انقلاب و جمهوری اسلامی منقرض خواهد شد اما خدا نخواست. مقام معظم رهبری مراقب هر اوضاعی هستند.

برخی از تکفیری‌ها هر چند اندک به آرامی در داخل کشور در حال فعالیت هستند و منتظر دستور هستند که پس از یک دستور با سلاح‌های انبوهی که در اختیار دارند به جان مردم بیفتند، که این یکی از تهدیدهای آینده کشور می‌باشد. (هم اندک و هم در اختیار داشتن سلاح انبوه و هم منتظر دستور(از کجا؟) و چگونه است که آنها می توانند فعالیت کنند اما هیچ حزب و سازمان سیاسی نمی تواند؟)

باید از منابع بسیار زیادی که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده است به خوبی بهره برداری کنیم. ( که در دوران احمدی نژاد با حمایت همه جانبه امثال آیت الله جنتی شد!)

مقدمه ظهور، فراهم شده است و ما باید انتظارش را داشته باشیم. حضرت ولی عصر (عج) دوستان و یارانش را‌‌ رها نخواهند کرد و بر وضع دنیا، دوستان و دشمنانشان نظارت دارند ولی ما باید آمادگی خود را برای اطاعت از آن مقام اعلام کنیم. (چنان که احمدی نژاد کرد و قرار بود با حمایت جنتی آن آمادگی که فاجعه اقتصادی و سیاسی کنونی رسیده توسط "جلیلی" ادامه پیدا کند!)

 

پیک نت 13 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: