ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

مخالفان دولت

مجرمان 8 سال فاجعه اند 
 
 
 
 

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی و شهردار فراموش نشدنی تهران که به انتقام حمایت از انتخاب خاتمی در انتخابات دوم خرداد 76 از شهرداری تهران برکنار و در دادگاهی که محسنی اژه ای رئیس آن بود محاکمه و زندانی شد، با خبرگزاری "ایرنا" (جمهوری اسلامی) گفتگو کرده است. گفتگوئی صریح، علیه مخالفان دولت روحانی، بویژه در مجلس و فراکسیون مصباح یزدی بنام "جبهه پایداری". او در این مصاحبه که بخش های مهم آن را خلاصه کرده ایم و در همین شماره پیک نت می خوانید، می گوید:

800 میلیارد دلار نفت در 8 سال گذشته فروخته شده، باید ببینیم کجا هزینه شده است، هزینه های عمرانی و جاری چگونه بوده و چه میزان به خزانه آمده است. اصلا این مبلغ بماند، آن 1200 میلیارد دلار چه شده است؟

مخالفان دولت روحانی باید بگویند این جریانی که در 8 سال گذشته روی کار بود و تا این میزان هم در 8 سال از سوی شما تایید شد، باعث شد 1200 میلیارد دلاری که از جیب ملت ایران برود. این پول کجا رفته است؟ یکی باید به این موضوع جواب بدهد. وضعیت بیکاری، تورم و فقر ناشی از عدم سرمایه گذاری در این سال ها چه وضعی به وجود آورده است؟

جمعی در مجلس هستند که تمام تلاش آنها این است که اقدامی کنند که کسی به سراغ گذشته آنها نرود. این افراد مسایلی را برجسته می کنند که مسایل اصلی کشور که مسایل کلان است و عمده مقصر آن خود آنها هستند، در آن دیده نشود.

دولت تلاش می کند با کسانی که دنبال ایجاد فضای کاذب هستند، دهن به دهن نشود. اگر جواب هر ادعایی را بدهید در حقیقت تقویت همان ادعا است. دولت روش درستی را برگزیده است. خط قرمز برخی رسانه ها اجازه نمی دهد که به این مسایل پرداخته شود.  مجلسی که برای دولت شاخه و شانه می کشد و هر هفته 10 وزیر را به مجلس می کشاند، چرا این مسایل را در دولت قبل ندید؟

جریانی نظیر جبهه پایداری، اگر در جایی صحبت شود باید پاسخ دهد که این عملکرد گذشته که از آن حمایت شده است چه بوده است؟ اگر بحث اختلاس است باید بگوییم در کدام دوره اختلاس تا این حد بوده است؟ در کدام دوره با این ثروت در کشور تا این حد کم کار شده است؟ از لحاظ فرهنگی نیز در کدام دوره تا این حد ناامیدی در بین مردم ایجاد شده است.

جوسازی می کنند و با انتساب افراد به فتنه و مسایل دیگر اجازه نمی دهند، کار صورت گیرد. البته تلاش می کنند جا برای خودشان باز شود.

 

پیک نت 14 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: