ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

کشف بی تصویر و سند

کشتی حامل سلاح برای حماس 
 
 
 
 

همزمان با تشدید فشار امریکا به دولت اسرائیل برای نشستن پشت میز مذاکره با فلسطینی ها رسیدن به تفاهم و صلح، ناگهان اسرائیل یک کشتی سلاح ایرانی را پیدا و توقیف کرد!

اوباما می کوشد با دو دستآورد دوران ریاست جمهوری خود را به پایان ببرد. توافق اتمی با ایران و صلح اسرائیل و فلسطینی ها. او امیدوار است با این دو دستآورد کاخ سفید در اختیار دمکرات ها باقی ماند و دست جمهوریخوان از این کاخ کوتاه. فشار به اسرائیل که جنبه اخطار به دولت نتانیاهو نیز گرفته، با این هدف صورت می گیرد. دولت اسرائیل نیز می کوشد به هر جان کندی که شده دوران ریاست جمهوری اوباما را از سر بگذراند تا جنگ طلبان امریکائی وارد کاخ سفید شوند. بخش مهم انگیزه اسرائیل برای کارشکنی در رسیدن به تفاهم اتمی 1+5 با ایران ناشی از همین آینده نگری است! و حیرت آور است که در داخل حکومت جمهوری اسلامی نیز آب به همین آسیاب ریخته می شود. یعنی از دو سو، طرفداران سیاست جنگی برای ماندن بر سر قدرت علیه تفاهم اتمی و تفاهم با اسرائیلی ها عمل می کنند.

در ارتباط به آخرین هشدار و اخطار کاخ سفید به دولت اسرائیل برای رسیدن به تفاهم با فلسطینی ها، ناگهان اسرائیل یک کشتی سلاح کشف کرد که از ایران برای حماس فرستاده می شده است! کشتی که در هیچ کجا نشان و عکس و سندی از آن در اختیار نیست و صرفا ادعای اسرائیل است برای ادامه بقای خودش به بهانه خطر ایران. و البته تعجب آور هم نیست که اسرائیل مدعی شده این سلاح ها برای "حماس" فرستاده میشده و نه دولت خودگردان فلسطینی ها. یعنی سازمانی که از ابتدای تشکیل آن، گفته شده دست اسرائیل برای تفرقه در میان فلسطینی ها پشت آنست. سکوت حماس در برابر ادعای توقیف کشی حامل سلاح از سوی اسرائیل بی جهت نیست!

 

پیک نت 15 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: