ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

خبرگان اگر هویت داشتند

از رهبر درباره گزارش وزیر

اقتصاد و دارائی سئوال می کردند 
 
 
 
 

نشست و برخاست نوبتی مجلس خبرگان تمام شد و خبرگان رهبری به دیدار رهبر رفتند، نه برای آن که از وی در باره گزارش هولناک وزیر اقتصاد و دارائی درباره وضع مملکت از او سئوال کنند، بلکه ایشان برای آنها سخنرانی کند. خبرگانی که بر خلاف دوران ایت الله خمینی، همه روحانی اند و اغلب یا امام جمعه برگزیده رهبر، یا عضو برگمار شده وی در شورای نگهبان و یا نماینده وی در ارگان های نظامی و سپاهی هشت سال و هر سال دو نوبت تشکیل جلسه دادند و احمدی نژاد و جلیلی دبیر شورای عالی امنیت دوران او و برخی وزرای کابینه وی در همین مجلس سخنرانی کردند و نه عمامه، که کلاه سر آنها گذاشتند و خوابشان کردند. آنها که اکثریتشان در خواب بودند، آنها که هاشمی را از تریبون ریاست مجلس پائین آوردند چون بصیرت داشت و فاجعه احمدی نژاد را حدس زده بود، آنها که کودتای انتخاباتی 88 را تائید کردند و حصر نخست وزیر و رئیس مجلس را (موسوی و کروبی) تائید و ستایش کردند، آنها که امضاء جمع کردند و آیت الله دستغیب را از مجلسشان کنار گذاشتند تا با سخنانش باعث پاره شدن چرتشان نشود و آنها که سیاست های نظامی و اتمی را ستودند و تحریم های را موهبت الهی برای خودکفائی در کشور اعلام کردند، با شنیدن گزارش وزیر دارائی و اقتصاد روحانی چشمشان باز شد؟ اگر شده بود از رهبری که 8 سال احمدی نژاد را به مردم تحمیل کرد سئوال می کردند: این کارنامه ای که وزیر اقتصاد در مجلس ارائه داد چیست؟ و مقصر کیست؟

 احمد خاتمی، احمد جنتی، محمد یزدی و مصباح یزدی و علم الهدا که حامیان و ستایش کنندگان احمدی نژاد بودند و حالا جبهه پایداری را در مجلس کوک کرده اند تا چوب لای چرخ دولت روحانی بگذارد، از متهمین پرونده های اختلاس و غارت کشور و مجرمین نام و نشان دار گزارش وزیر اقتصاد و دارائی اند چگونه می توانند از رهبر درباره گزارش وزیر اقتصاد و دارائی سئوال کنند؟

و رهبر که در راس هرم این فاجعه است، برای خبرگان از تعالی فرهنگی و گسترش اسلام در منطقه، روابط جنسی منحرف در غرب، بد ترکیبی استکبار و بحران غرب و خوش رقصی بسیج و حزب الهی ها سخن گفت. او از فقر و اختلاس و غارت و اعتیاد و ورشکستی اقتصاد کشور و نقش فرماندهان سپاه در این فاجعه سخنی نگفت و به جای پرداختن به سرکچل ایران، موی غرب و کشورهای اسلامی را "فر" زد!

گزارش وزیر اقتصاد و دارائی را که در همین شماره پیک نت منتشر شده با دقت بخوانید.

 

پیک نت 17 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: