ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

مجلس در راس فساد نیست

اما یک ضلع فساد است!

نظری، نماینده سابق مجلس 
 
 
 
 

مجلسی که چوب لای چرخ دولت می گدارد در دوران احمدی نزاد حتی وزیر اقتصاد کابینه احمدی نژاد را مستند به اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی عزل نکرد. ریشه ماجرا باز می گردد به همدستی و دست داشتن برخی نمایندگان مجلس در فساد 3000 میلیارد تومانی.

مجلس نهم حدود یک سال و نیم با  دولت دهم کار کرد، اما هیچگاه از کارت های زردی که اکنون علیه وزرای دولت روحانی استفاده می کنند استفاده نشد.

نمایندگانی که دنبال بهره بری از رانت و ویژه خواری بودند، به راحتی با دولت سابق هماهنگ گشتند و البته در مواردی مانند ماجرای مرحوم کردان، ماجرای چک ها و خاصه خرجی های مقام ارشد آن دولت بیرون زد.

برخی اصولگرایان مستقر در مجلس در جریان تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی مقابل سعید مرتضوی (متحداحمدی نژاد) کم آوردند. هنگامی که مرتضوی در یک اقدام نا باورانه تهدید به افشاگری نمود و طی یک سند اعلام کرد 150 نماینده مجلس اصولگرا از دریافت پول و بن نقدی تامین اجتماعی بی بهره نبوده اند، نمایندگان سکوت کرند. برخی نمایندگانی که در پیشینه شان همراهی و سکوت با  یقه سفیدهای اقتصادی مشاهده می گردد، اینک درنهضت ضد فساد با دولت تدبیر و امید نه تنها همراهی نمی کنند، بلکه با اعمال فشارهای پارلمانی از این دولت امتیاز شخصی می خواهند. (یاد داشت این نماینده مجلس در سایت آینده منتشر شده است.)

 

پیک نت 17 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: